eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego › Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
  • Data: 2018-01-26 21:52:44
    Temat: Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 21:11:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    KD
    > Ot to
    > Od chyba kilkunastu już lat mam kartę debetową do mojego rachunku który też
    kilkanaście juz lat mam w tym samym banku
    > Inie widze sensu brania kredytu(w sensie zadłuzania się w KK) skoro moja KD
    doskonale od lat działa

    Większość zalet to nie wszystkie.
    Ale każdemu wg potrzeb - jak nie potrzeba właściwości KK, to może być KD.
    W moim przypadku było jednak tak, że jak potrzebowałem kartę, to łatwiej było o
    darmową KK niż KD.
    Teraz mam 3 darmowe KK i 7 darmowych KD (w tym 2 naklejki i jedną w euro).
    Zdecydowanie wolę płacić KK, zakupy nie robia mi bajzlu w historii konta.
    No i podstawowa wada Twojego rozwiązania wg mnie - przepłacasz.
    Więc jeśli mowa o żebractwie, to i utracjuszostwie.
    Lenistwo rozumiem doskonale - ale ciężko mi tym wytłumaczyć brak korzystania z
    wiedzy, jaką daje grupa.
    Bo jakby to było trudne, to jeszcze.
    Ale KK w citku to 1 telefon i wizyta kuriera, w bzwbk telefon i wizyta w oddziale.
    Podstawowa zasada - spłacasz kartę co miesiąc i nie masz długów - bo jak nie ma
    odsetek to nie ma długu. Przy okazji budujesz historię w BIK i relację z bankiem -
    citi oferuje "dobrym" posiadaczom KK kredyt bez prowizji. A w citku karta może
    spłacać się "sama" poleceniem zapłaty.
    No chyba że masz DG - wtedy jest trudniej, ale jak na dobrą panią w żabie trafisz to
    dostaniesz na oświadczenie. I dodatkowo moneyback - 1% od zakupów w marketach, 2% od
    tankowania, 3% od knajp - z KK 1|2|3 - albo ubezpieczenie podróżne KL i NNW - z KK
    world.
    Więcej za mniej - wręcz za darmo - ale jak kto chce, to dziurę w całym znajdzie (tzn.
    ją zrobi ;P ).