    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 60% kary za złożenie oszczędności w Banku
    Date: Tue, 2 Apr 2013 16:42:48 +0100

    "Marcepan" <b...@t...maila> wrote in message
    news:5156c66d$0$1246$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101716,13622111,60_proc
    __podatku_od_cypryjskich_depozytow_.html
    > Okazuje się że nie 9,9%, nie 20% ani nawet nie 40% ale to jeszcze nie
    > koniec...
    > Posiadacze depozytów w cypryjskich bankach będą się musieli pogodzić z
    > konfiskatą znacznej części swoich oszczędności i niech się cieszą jeśli
    > nie zostanie przekroczona psychologiczna granica 100%.

    Nie zostanie, nie wiem skad w Polsce takie bajanie o 100%... Skoro napisano,
    ze depozyty powyzej 100000euro (ciekawe jacy uczciwi ciulacze tyle potrafia
    odlozyc ze swojej uczciwej pracy) moga byc obciazone w pewnych warunkach do
    60%.
    Widac Polskie media lubuja sie w dodawaniu faktow, nie pierwszy raz.
    Moim zdaniem lepiej nich lataja dziury bankowe tymi co maja niz zabierali by
    faktycznie uczciwie pracujacym obywatelom.
    Taki co ma ponad 100k euro depozytu pewnie nie martwi sie za bardzo czy po
    "cieciach" wystarczy mu na chleb.
    A w cudowna "reke inwestorow prywatnych" mam nadzieje, ze juz nikt nie
    wierzy... w to, ze bogatym nalezy ulzyc to ci dadza prace:) tak jak w
    "niewidzialna reke ryku" pewnego Leszka B;)