  • Data: 2021-06-30 12:34:02
    Temat: Re: 50 euro od N26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jun 2021 03:12:58 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Ups, właśnie doczytałem, że zaproszenia "nieopłacone" mają być po roku kasowane :(
    > Hmm, nie wiem, na jakich zasadach było Twoje, czyli czy masz coś dostać - bo jakbyś
    miał, to opłacałoby się zrobić jak najszybciej (ale najpierw sprawdź, kiedy
    zakładałeś N26) jakieś zakupy w PL na 50+ zł i zapłacić kartą N26.
    > Oczywiście jak nie masz nic dostać, to nie będę Cię na przewalutowanie naciągał -
    choć ew. mogę Ci przelać 5 euro na to obiecane dobre niemieckie piwo ;>

    Skorzystałem z tej wskazówki: "Możesz założyć z mojego polecenia - kod
    dawidr0508 albo link https://n26.com/r/dawidr0508" i było to w lutym
    2020 więc już chyba po zawodach :).

    --
    Jacek