  • 1. Data: 2003-06-27 07:56:03
    Temat: 5,95 % w MultiBanku- kredyt hipoteczny w PLN ???
    Od: "Walgusek" <w...@p...onet.pl>

    Jak w temacie. Nie mam możliwości sprawdzenia, więc proszę o opinię o co
    chodzi.
    Walgusek

  • 2. Data: 2003-06-27 09:03:48
    Temat: Re: 5,95 % w MultiBanku- kredyt hipoteczny w PLN ???
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Walgusek wrote:
    > Jak w temacie. Nie mam możliwości sprawdzenia, więc proszę o opinię
    > co chodzi.
    > Walgusek

    Jesli pamietam duzy wklad (cos kolo 70%) + klient Aquariusa.

  • 3. Data: 2003-06-27 09:04:43
    Od: t...@p...onet.pl

    > Jak w temacie. Nie mam możliwości sprawdzenia, więc proszę o opinię o co
    > chodzi.
    > Walgusek

    To jest tylko nieuczciwa "reklama". Praktycznie mając nawet 90% wkładu
    własnego, zarobki powyżej 20000 PLM/mies oraz majatek na kwotę wielokrotnie
    przekraczającą kwotę kredytu, takiego oprocentowania nie dostaniesz. (Będzie
    ono wyrażnie powyżej 7% a nawet dochodzące do 8%). Podobna sytuacja jest w
    mbanku. Poczytaj dokładnie o tym w wątku "Sidła promocyjnych kredytów
    mieszkaniowych". Ostatnio wiele banków proponuje tzw. promocje kredytów
    mieszkaniowych. Nie daj się na nie złapać.
    Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Jeżeli decydujesz się na PLN, to polecam Kredyt Bank; poczytaj na grupie
    dlaczego.

  • 4. Data: 2003-06-27 09:07:05
    Od: t...@p...onet.pl

    > Jesli pamietam duzy wklad (cos kolo 70%) + klient Aquariusa.

    Niestety Amra, i to nie wystarcza. Pozdrowienia Tensor1.
    PS. Coś ostatnio nie mamy tematów do sporów!.

  • 5. Data: 2003-06-27 09:28:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mieszkaniowych". Ostatnio wiele
    > banków proponuje tzw. promocje kredytów mieszkaniowych. Nie daj się
    > na nie złapać.

    Ale jestes pewien z Aquariusem, ze nie dostane takiego
    oprocentiowania?

  • 6. Data: 2003-06-27 09:29:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Niestety Amra, i to nie wystarcza. Pozdrowienia Tensor1.
    > PS. Coś ostatnio nie mamy tematów do sporów!.

    Ych - robota, pelno roboty :(

  • 7. Data: 2003-06-27 10:05:15
    Od: t...@p...onet.pl

    > mieszkaniowych". Ostatnio wiele
    >
    > Ale jestes pewien z Aquariusem, ze nie dostane takiego
    > oprocentiowania?

    Tak, chyba że tam pracujesz lub będzie to promocja np. na 1 rok. Tensor1

  • 8. Data: 2003-06-27 12:45:48
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Tak, chyba że tam pracujesz lub będzie to promocja np. na 1 rok. Tensor1

    I piszesz to na podstawie swoich lub czyichś doświadczeń w próbie
    _uzyskania_ tam takiego oprocentowania, czy tylko na podstawie kalkulatora
    na WWW?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-06-27 13:17:21
    Od: "Walgusek" <w...@p...onet.pl>

    Dzieki wszystkim za wypowiedzi, już mam kredyt w KB, kolega zaskoczył mnie
    dzisiaj ta informacją i trochę wydawalo mi sie to nierealne, zeby roznica
    miedzy bankami na taki zam kredyt wynosiła ok.10%. (Żona namawia mnie na
    przewalutowanie na CHF, ale chyba jej przetłumaczę że nie warto)
    Pozdrawiam wszystkich
    Walgusek

  • 10. Data: 2003-06-27 13:27:07
    Od: t...@p...onet.pl

    > I piszesz to na podstawie swoich lub czyichś doświadczeń w próbie
    > _uzyskania_ tam takiego oprocentowania, czy tylko na podstawie kalkulatora
    > na WWW?

    > Przemysław Maciuszko

    Na podstawie kalkulatora jak i licznych wypowiedzi ludzi na grupie, którzy się
    tam starali. Tensor1.

    PS. Podobne doświadczenia miało również kilku moich kolegów. Jeżeli jednak
    sądzisz inaczej, to podaj szczegóły (wielkość kredytu, okres, wkład własny,
    zarobki, zabezpieczenie i wreszcie oprocentowane) a sam (markując
    zainteresowanego) to sprawdzę.