  • 1. Data: 2003-06-27 08:09:04
    Temat: jak kupic dom z obciazona hipoteka
    Od: m-s <m...@w...pl>

    Witam,
    prosze o wskazowki jak przeprowadzic w sensowny i bezpieczny sposob
    zakup domu z hipoteka obciazona kwota 300 tys. (dom wart ok . 500tys.)
    obciazenie to kredyt wziety na zakup i remont przez obecnego
    wlasciciela

    moze ktos ma jakies doswiadczenia w tym zakresie
    Z gory Dzieki !

    Pozdrowionka
    mira-s

  • 2. Data: 2003-06-27 08:22:01
    Temat: Re: jak kupic dom z obciazona hipoteka
    Od: "Bulbe" <b...@w...pl>

    "m-s" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > obciazenie to kredyt wziety na zakup i remont przez obecnego
    > wlasciciela
    >
    > moze ktos ma jakies doswiadczenia w tym zakresie

    Ja sprzedawalem mieszkanie z kredytem hipotecznym. Praktycznie zero
    problemów. W zwiazku z tym, ze sprzedawalem mieszkanie w innym miescie niz
    mieszkam - skorzystalem z dobrego biura posrednictwa. o 10.00 spotkalismy
    sie u notariusza, zapoznalismy sie z przepisami, potem poszlismy do banku -
    kupujacy wplacil niesplacona przeze mnie czesc kredytu, z zaswiadczeniem
    wrócilismy do notariusza, kupujacy wplacil reszte (gotówka bo tak chcial),
    podpisalismy kwity i koniec. Cala operacja trwala mniej wiecej dwie
    godziny...
    Bulbe

  • 3. Data: 2003-06-27 09:33:17
    Od: r...@r...pl

> [...]
    > wrócilismy do notariusza, kupujacy wplacil reszte (gotówka bo tak chcial),
    > podpisalismy kwity i koniec. Cala operacja trwala mniej wiecej dwie

    a co zabezpieczalo nabywce przed
    nie podpisaniem przez Ciebie kwitow PO splaceniu w banku kredytu?
    np. wypadkami losowymi po wizycie w banku a przed powrotem do notariusza?
    (zeby juz nie wspomniac o mozliwej Twojej hmm ,,zlosliwosci'') ?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 4. Data: 2003-06-27 09:39:12
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > np. wypadkami losowymi po wizycie w banku a przed powrotem do notariusza?
    > (zeby juz nie wspomniac o mozliwej Twojej hmm ,,zlosliwosci'') ?

    np umowa przedwstępna w formie aktu notarialnego - zobowiązująca do zawarcia
    umowy przenoszącej własność nieruchomości

  • 5. Data: 2003-06-27 09:57:25
    Od: "Bulbe" <b...@w...pl>

> [...]
    > np. wypadkami losowymi po wizycie w banku a przed powrotem do notariusza?
    > (zeby juz nie wspomniac o mozliwej Twojej hmm ,,zlosliwosci'') ?

    zaufanie
    a poza tym ja byłym tylko z żoną a kupujący występował w liczbie pięciu osób
    ;-)
    i jakis zapis w umowie - ale szczegółów już nie pamiętam (na tym się zna
    małżonka)
    Bulbe

  • 6. Data: 2003-06-27 13:57:28
    Od: m-s <m...@w...pl>

    On Fri, 27 Jun 2003 11:57:25 +0200, "Bulbe" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    [...]
    >zaufanie
    [...]
    >Bulbe

    nie no bez jaj, to nie jest kupowanie kilograma jablek
    prosze o powazne informacje

    Pozdrowionka
    mira-s