  • 1. Data: 2003-06-26 22:13:02
    Temat: Re: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    25 Jun 03 13:06, Adherent pisal do All:

    A> Od stycznia usiłuję odzyskać wkłady członkowskie, udziały i IKS (?)
    A> które musiałem wpłacić gdy zaciągałem kredyt w SKOK .
    A> Ten SKOK im F Stefczyka to kiedyś Sopot teraz Gdynia.
    A> Oczywiście w roku ubiegłym cały kredyt spłaciłem. Zaraz potem
    A> wystąpiłem z wnioskiem o rezygnację z członkostwa.

    Przeczytaj statut.
    Wkład, udział i skladki są zwykle w kazdej spółdzielni zwracane po zamknieciu
    "roku bilansowego" i WZ.
    Jesli "wypisales sie z Kasy" pismem do Zarzadu po WZ, to musisz czekac do
    nastepnego WZ.

    ZTCW to "Stefczyk" ma WZ w czerwcu, wiec jesli oficjalnie wypisałes sie z Kasy
    w styczniu, to juz na dniach powinienes dostac te swoje 60 zł udzialu i wkladu
    oraz po 10zł/mies IKS wraz z procentami.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-06-28 05:56:20
    Temat: Odp: SKOK - Gdynia niewypłacalny ?
    Od: "Adherent" <adherent8@wp..pl>

    Użytkownik Mariusz Mroczkowski
    <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@p...f127.n480.z2.ftn...
> [...]
    > "roku bilansowego" i WZ.
    > Jesli "wypisales sie z Kasy" pismem do Zarzadu po WZ, to musisz czekac do

    Statut przeczytałem, przyznasz że Sądy mogą odesłać
    każdy statut do poprawki. W przypadku statutu SKOK-u
    to jawne przegięcie, a dodając do tego postępowanie
    ludzi (pracowników) SKOK-u, otrzymujemy aparat który
    staje się fabryką do wyłudzania małych bo małych kwot
    od wielu ludzi. Ludzi płacacych podatki po to by eliminować
    patologie w zachowaniach takich instytucji jak SKOK.

    Idea SKOK jest słuszna i potrzebna jednak jej realizacja
    przez Szewczyka jest zła.

> [...]
    wkladu
    > oraz po 10zł/mies IKS wraz z procentami.

    Che, che - chyba wiesz o co biega - właśnie o ten IKS pobierany
    z góry - ile to daje? .
    Oczywiście odpis wniosku pójdzie do wiadomości RPK.
    No ale o tym przy okazji jak wzór wniosku zamieszczę
    tutaj na grupie.

    Ad.

  • 3. Data: 2003-06-28 20:46:43
    Od: m...@o...pl

> [...]
    >
    > Ad.
    >

    > Z tego co widac nie interesują Cie żadne rady bo na siłe pchasz się do sądu .
    Z tego wnioskuję że Twoje oskarżenia są bardzo pochopne i nawet nie masz chęci
    sprawdzić czy na pewno wszystkie formalności zostały dopełnione
    Pozdrawiam Maciek.