    From: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 3D Secure VISA?
    Date: Thu, 29 May 2003 12:20:00 +0200
    Sender: u...@o...pl@waw-k11-w08-mp1-51.netlandia.pl

    Secure

    > Ha ha ha ha ha hah ha ... udławiłem się ze śmiechu.
    > A do tej pory to niby co robil? Tylko wysyłał zapytanie i już.

    Dokładnie, dlatego przystosowanie systemu do obsługi 3D Secure nie jest
    jakimś oszałamiającym osiągnięciem.
    Największy wysiłek będą musiały włożyć teraz banki we wdrożenie tej
    technologii. I nie chodzi tylko o dość poważną zmianę systemu dokonującego
    autoryzacji, ale także o wielką akcję informacyjną wśród klientów.
    Każdy klient będzie musiał zdefiniować sobie hasło (tą opcje
    najprawdopodobniej wybierze większość banków), którego potem będzie używał
    do potwierdzania dokonywanych płatności. Banki we własnym interesie powinny
    taką akcję przeprowadzić sprawnie, o ile to będzie możliwe przez Internet,
    bez konieczności wysyłania ludzi do placówek.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net