  • 1. Data: 2010-11-29 22:22:24
    Temat: 3D Cecure
    Od: Biedny student <a...@w...pl>

    Witam .
    Który bank stosuje technologie 3D Secure dla swoich kart płatniczych?
    Oczywiście chodzi mi o polski bank.
    Dzieki za info

  • 2. Data: 2010-11-29 22:25:12
    Temat: Re: 3D Cecure
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-29 23:22, Biedny student pisze:
    > Witam .
    > Który bank stosuje technologie 3D Secure dla swoich kart płatniczych?
    > Oczywiście chodzi mi o polski bank.
    > Dzieki za info

    BZWBK, niestety.

  • 3. Data: 2010-11-29 22:25:59
    Od: Biedny student <a...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 23:25, neoniusz pisze:

    > BZWBK, niestety.
    czemu niestety ?

  • 4. Data: 2010-11-29 22:29:25
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Lis, 23:25, Biedny student <a...@w...pl> wrote:

    > czemu niestety ?

    bo BZWBK pobiera opłatę za każdą transakcję wykonaną w tej technologii
    (maksymalnie 5 transakcji miesięcznie jest gratis, pozostałe 20
    groszy). Dodatkowo nie jestem pewien czy gdyby złodziej chciał
    zapłacić kartą to nie znalazłby po prostu sklepu który 3D secure nie
    obsluguje?

  • 5. Data: 2010-11-29 22:31:15
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > bo BZWBK pobiera opłatę za każdą transakcję wykonaną w tej technologii
    > (maksymalnie 5 transakcji miesięcznie jest gratis, pozostałe 20
    > groszy).

    Nieprawda - o ile np masz token ;-)

  • 6. Data: 2010-11-29 22:37:50
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Lis, 23:31, Michał Kurowski <m...@g...pl> wrote:

    > Nieprawda - o ile np masz token ;-)

    To się nie liczy dla kogoś kto nie stosuje go do przelewów;)

  • 7. Data: 2010-11-30 07:46:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Michał Kurowski" <m...@g...pl> wrote in message

    > Nieprawda - o ile np masz token ;-)

    Token jest platny, a jak ktos ma dostep do rachunkow np. tylko
    oszczednosciowych to nie bedzie placil za token, ktorego uzyje kilka razy.
    Generalnie bank chce wyciagnac od klientow ile sie da i stad te platne sms
    przy 3-D secure. Zachodnie banki z powodzeniem stosuje te technologie a
    zabezpieczeniem jest podawanie wybranych znakow z hasla i to zupelnie
    wystarcza. Polski pazerny BZWBK chce sie szybko dorobic, stad wdrozyl takie
    a nie inne rozwiazanie.

  • 8. Data: 2010-11-30 07:50:01
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-11-29 23:25, Biedny student pisze:

    > czemu niestety ?

    bo nie zawsze działa?

  • 9. Data: 2010-11-30 08:05:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > bo nie zawsze działa?

    zawsze działa, nawet jak tego nie aktywujesz to działa

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-11-30 09:03:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-30 09:05, RobertS pisze:

    > zawsze działa, nawet jak tego nie aktywujesz to działa

    Ja nie aktywowalem, za kazdym razem przypominalo i denerwowalo a w
    efekcie skutecznie zniechecilo do placenia karta BZWBK. Przeszla przez
    niszczarke ;)