  • 11. Data: 2007-11-12 11:19:49
    Temat: Re: 30 listopada - koniec BPH
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2007 22:32:21 -0800, krzysztofsf napisał(a):
    > Prosta sprawa - chce sprawdzic histoprie przelewow dla urzedu miasta,
    > bo nie jestem pewien, czy zaplacilem podatek i jakie wlasciwie one
    > byly.
    > Wchodze w filtr, wklepuje "urząd" i daje zakres dwa lata - potwierdzam
    > - i mam juz wszystkie przelewy dla parametrow za ten okres, bez
    > szukania numeru konta, dokladnej nazwy itp - a to tyljko jedna z
    > funkcji sezama.

    Choćby to. Tak samo eksport wyciągu (po ew. nałożeniu filtrów) do sensownego
    formatu...

    W mBanku by się może jeszcze dało znaleźć po tym urzędzie - tylko że jakiś
    debil się uparł by zmuszać klienta do stronicowania wyników... Tak więc
    wszystkie wyszukiwania na większej liście wyników są cholernie upierdliwe.

    A do wszystkiego jeszcze dochodzi arcydebilny system powiadomień - w BPH
    można sobie dowolnie skonfigurować warunki przy jakich puszczane są
    powiadomienia mailowe czy SMSowe. W mbanku są tylko SMSowe, w dodatku
    ze znacznie mniejszą możliwością konfigurowania. Kpiną jest to, że za
    powiadomienia emailowe mBank żąda opłaty - tym bardziej że te
    "powiadomienia" mailowe są nic nie warte, jako że są to de facto dzienne
    wyciągi.

    Do tego wspomniany brak koszyka przelewów w mbanku, beznadziejny podgląd
    operacji wykonanych kartą kredytową (tylko przeglądanie poszczególnych
    wyciągów + bieżące blokady i bieżące operacje)... i wiele innych.

    I hold my case - interfejs mBanku to straszny syf.

    I nadal pytam: czy jakiś bank oferuje cokolwiek zbliżonego do BPH? mBank od
    biedy jako konto dodatkowe ujdzie, ale jako konto główne jest nieużywalny.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 12. Data: 2007-11-12 13:20:13
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    *piotr'ek* pisze:

    > Wszystkie systemy działające w BPH pozostaną w BPH200. Pekao poza
    > klientami i budynkami nie dostaje nic.

    No to całkiem ładne nic.

    K.

  • 13. Data: 2007-11-12 17:19:37
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > No to całkiem ładne nic.

    Konkurencja już szykuje ofertę dla byłych klientów BPH którym Pekao się nie
    spodobało. Rynek duży - w miesiąc można nieźle zwiększyć ilość klientów.

    /*-+

  • 14. Data: 2007-11-14 14:08:46
    Temat: BPH200 - bankomaty
    Od: " JBG" <j...@g...pl>

    Czy można gdzieś znaleźć listę bankomatów, które zostają przy BPH200? Nigdzie
    ich nie widzę, wszędzie piszą tylko, że będzie ich 204. I czy wiadomo, czy
    będzie można bezpłatnie korzystać z Euronetu?

  • 15. Data: 2007-11-14 16:36:33
    Temat: Re: BPH200 - bankomaty
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czy można gdzieś znaleźć listę bankomatów, które zostają przy BPH200?

    Wszystkie znajdujące się przy oddziałach BPH200

    > I czy wiadomo, czy
    > będzie można bezpłatnie korzystać z Euronetu?

    Tak. Jest umowa i póki co nie wygasa.

    /*-+

  • 16. Data: 2007-11-14 18:19:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 14 Nov 2007 17:36:33 +0100, *piotr'ek* napisał(a):
    > Wszystkie znajdujące się przy oddziałach BPH200

    A gdzie można znaleźć listę tych oddziałów? Googlałem, ale głównie trafiam
    na artykuły o fuzji...

    Pozdrawiam,

  • 17. Data: 2007-11-14 19:00:47
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl>

    Dnia Wed, 14 Nov 2007 18:19:41 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > A gdzie można znaleźć listę tych oddziałów? Googlałem, ale głównie trafiam
    > na artykuły o fuzji...

    http://www.bph.pl/res/docs/det/lista_oddzialow_podzi
    al.pdf

    --
    JotBe

  • 18. Data: 2007-11-15 08:55:13
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Czy wiadomo co z kartami kredytowymi Premium Club? Przechodzą do Pekao
    czy do GEMoney?

  • 19. Data: 2007-11-15 09:51:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lis, 09:55, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
    > Czy wiadomo co z kartami kredytowymi Premium Club? Przechodzą do Pekao
    > czy do GEMoney?

    Pisali, ze pko wymienia swoim klientom przejmowanym z BPH karty na
    swoje odpowiedniki z pko.

    Poderjzewam, ze KK osob nie posiadajacych konta moga byc przypisywane
    na podstawie oddzialu w ktorym podpisywano umowe - naturalnie
    najlepiej zadzwon.

  • 20. Data: 2007-11-15 10:22:26
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Lis, 10:51, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Poderjzewam, ze KK osob nie posiadajacych konta moga byc przypisywane
    > na podstawie oddzialu w ktorym podpisywano umowe - naturalnie

    Na partyline BPHahaha uzyskałem informację, że moja karta powinna
    przejść do Banku Pekao SA. Do końca trwania umowy warunki się nie
    zmienią. Po tym terminie nie wiadomo co będzie....
    Party line Premium Club twierdzi, że nic nie wie. Informacje mają być
    rozsyłane do klientów.
    Zmyłkolinia Pekao SA nieprzekonywująco twierdzi, że ma takich
    informacji, ale produkty przenoszone będą do Pekao SA, a co dalej z
    produktami nie wiadomo, bo fuzja jest w trakcie.