  • 21. Data: 2007-11-15 10:43:30
    Temat: Re: 30 listopada - koniec BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lis, 11:22, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Na partyline BPHahaha uzyskałem informację, że moja karta powinna
    > przejść do Banku Pekao SA. Do końca trwania umowy warunki się nie
    > zmienią. Po tym terminie nie wiadomo co będzie....
    > Party line Premium Club twierdzi, że nic nie wie. Informacje mają być
    > rozsyłane do klientów.
    > Zmyłkolinia Pekao SA nieprzekonywująco twierdzi, że ma takich
    > informacji, ale produkty przenoszone będą do Pekao SA, a co dalej z
    > produktami nie wiadomo, bo fuzja jest w trakcie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowy-Bank-Pekao-SA-p
    owinien-ruszyc-3-grudnia-1667777.html

    Wkrótce po dokonaniu fuzji prawnej wszyscy klienci przechodzący z BPH
    otrzymają nowe karty debetowe i kredytowe, wystawione przez Pekao SA.
    Wszyscy klienci Pekao SA będą korzystać z całej powiększonej sieci, a
    operacje i usługi będą przebiegały jak dotychczas.

  • 22. Data: 2007-11-15 10:52:18
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Lis, 11:43, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Wszyscy klienci Pekao SA będą korzystać z całej powiększonej sieci, a
    > operacje i usługi będą przebiegały jak dotychczas.- Ukryj cytowany tekst -

    Tak, ale tu chodzi bardziej o to, czy nadal posiadając kartę Premium
    Club (obojętnie czy w Pekao SA czy BPH) będę nadal zbierał punkty. To,
    że karta będzie nadal obsługiwana to za mało trochę.....
    Posiadacze kart Pekao / LOT zostali nieźle wy....ni. Mogą sobie
    trzymać kartę i używać do końca ważności, albo zamienić na Pekao /
    Shell. Nie chcę mieć karty ani w Pekao SA, ani w GEMoney ze względu na
    płatne pakiety bezpieczeństwa. Idealnie byłoby, gdyby skorzystał na
    tym ktoś trzeci....Pytanie tylko, kto jest godzien?

  • 23. Data: 2007-11-15 11:45:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@g...pl pisze:
    [...]

    > Tak, ale tu chodzi bardziej o to, czy nadal posiadając kartę Premium
    > Club (obojętnie czy w Pekao SA czy BPH) będę nadal zbierał punkty. To,

    No właśnie mi się jakoś tak kojarzy, że tylko BPH miało KK we współpracy
    z Premium Club. Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi. No,
    Citi/BZWBK mają kolejną okazję, żeby się wykazać ;)

    kj

  • 24. Data: 2007-11-15 11:49:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lis, 11:52, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Tak, ale tu chodzi bardziej o to, czy nadal posiadając kartę Premium
    > Club (obojętnie czy w Pekao SA czy BPH) będę nadal zbierał punkty. To,
    > że karta będzie nadal obsługiwana to za mało trochę.....

    Nie "obslugiwana" a niezwlocznie wymieniona na ich produkt - nie wiem,
    czy maja karte tego typu, to juz sprawdz na ich stronach, czy jest
    taka mozliwosc

  • 25. Data: 2007-11-15 13:02:50
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Lis, 12:45, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > z Premium Club. Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi. No,
    > Citi/BZWBK mają kolejną okazję, żeby się wykazać ;)

    Premium Club jest wydawana tylko przez BPH.
    Obawiam się, że Citi nie weźmie PC bo się narazi BP.
    Pozostaje BZWBK, bo nie ma jeszcze "paliwówki".
    Boję się, że Millennium może mieć też chrapkę na paliwową kartę.

  • 26. Data: 2007-11-15 13:08:20
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Lis, 12:49, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Nie "obslugiwana" a niezwlocznie wymieniona na ich produkt - nie wiem,
    > czy maja karte tego typu, to juz sprawdz na ich stronach, czy jest
    > taka mozliwosc

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Uzyskałem informację, że produkt ma być do końca umowy prowadzony. Być
    może wymienią karty z nowym logo, zamiast BPH będzie żubr, a Premium
    Club pewnie tylko od parady.
    Statoil jak i Shell nie zgodzi się w jednym banku. Pewnie Premium Club
    będzie musiał z kimś innym rozmawiać, o ile już tego nie robi.

  • 27. Data: 2007-11-15 20:25:39
    Temat: Re: BPH200 - bankomaty
    Od: m...@g...com

    On 14 Lis, 17:36, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Wszystkie znajdujące się przy oddziałach BPH200

    > Tak. Jest umowa i póki co nie wygasa.
    >
    > /*-+

    Będzie można bezpłatnie korzystać z bankomatów Euronetu, dla klientów
    pozostających w BPH będzie specjalna oferta jeżeli chodzi o bankomaty
    (ale to dopiero po 30 listopada). Będzie też można korzystać (chyba do
    połowy 2008) za free z bankomatów PEKAO SA.

  • 28. Data: 2007-11-15 20:30:11
    Od: m...@g...com

    On 15 Lis, 11:52, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > płatne pakiety bezpieczeństwa. Idealnie byłoby, gdyby skorzystał na
    > tym ktoś trzeci....Pytanie tylko, kto jest godzien?

    Premium Club nie przechodzi do PEKAO, klienci dostaną w zamian
    produkty PEKAO. Pozatym z tego co wiem klienci przechodzący do PEKAO
    stracą możliwość zbierania punktów po 30 listopada.

  • 29. Data: 2007-11-24 15:38:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 11 Nov 2007 22:32:21 -0800, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >Prosta sprawa - chce sprawdzic histoprie przelewow dla urzedu miasta,
    >bo nie jestem pewien, czy zaplacilem podatek i jakie wlasciwie one
    >byly.
    >Wchodze w filtr, wklepuje "urząd" i daje zakres dwa lata - potwierdzam
    >- i mam juz wszystkie przelewy dla parametrow za ten okres, bez
    >szukania numeru konta, dokladnej nazwy itp - a to tyljko jedna z
    >funkcji sezama.
    No ja akurat prywatnie nie mam potrzeb takiego sprawdzania :)
    BTW: Firmowo korzystam tez z BPH Sezam ;)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?