  • 1. Data: 2016-06-09 17:32:18
    Temat: 3 dychy od CITI.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Kto ma kredytówkę w Citi może przytulić 30 złotych.
    https://www.citibankonline.pl/JFP/xsell/cmobile/pdf/
    regulamin-30-zl-od-citi-mobile.pdf

  • 2. Data: 2016-06-09 18:11:08
    Temat: Re: 3 dychy od CITI.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wiatrak" napisał w wiadomości grup
    > Kto ma kredytówkę w Citi może przytulić 30 złotych.
    https://www.citibankonline.pl/JFP/xsell/cmobile/pdf/
    regulamin-30-zl-od-citi-mobile.pdf

    A gdzie ten banner, w ktorym trzeba wyrazic zgode ?

    J.

  • 3. Data: 2016-06-09 18:22:23
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > A gdzie ten banner, w ktorym trzeba wyrazic zgode ?

    Po zalogowaniu się do Citi mi wyskoczył na środku strony.

  • 4. Data: 2016-06-09 19:57:24
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 9 Jun 2016 18:22:23 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Po zalogowaniu się do Citi mi wyskoczył na środku strony.

    Wyskoczy pod warunkiem, że:

    "w okresie 90 dni poprzedzających dzień 1 czerwca 2016 r. nie skorzystali z
    systemu bankowości mobilnej Citi Mobile i zostaną powiadomieni przez Bank o
    Ofercie bannerem w Citibank Online."

    Wiec, jeżeli logowałeś się w połowie kwietnia, to bannera nie zobaczysz :|

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2016-06-09 20:08:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-09 o 19:57, P.B. pisze:

> [...]
    > Ofercie bannerem w Citibank Online."
    >
    > Wiec, jeżeli logowałeś się w połowie kwietnia, to bannera nie zobaczysz :|

    No niekoniecznie, mógł się nie logować, ale i tak nie zostać
    poinformowany banerem.

    --
    Liwiusz