  • Data: 2018-05-02 00:42:19
    Temat: Re: 3,5% w IB...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." p...@4...net

    > Pewnie nie, bo PiS ma pieniedze tylko na dzieci :-)

    [co by tu mOndrego napisać?... o dzieciach... o Bogu, aby podlizać się...]

    Komu Bóg daje dzieci -- temu daje i na dzieci. ;)

    [niewielu rozumie, że człowiek bezdzietny po prostu ma opory
    psychiczne -- nie chce gromadzić ze świadomością tego smutnego
    faktu, iż dorobek jego zagarną leniwe przygłupy moNdrze gadające...]

    Kiedyś trzeba było to począć... ;) Dlaczego nie teraz?

    Dlaczego 500+ liczone jest od chwili narodzin, nie zaś od poczęcia?

    > a w kolejce kolejna afera, tym razem na 2 mld, no i frankowicze czekaja ...

    Franki zeszły do ~stanu z dnia, w którym rozcięto sznurek wiążący franka z euro.

    BTW -- [zaraz dostanę w mordę?...] dlaczego ktoś mi każe czytać UWAŻNIE
    regulaminy i umowy dotyczące konta czy lokaty wartości kilku kpln, ale
    nie wiedział, że franek z euro był połączony sznurkiem (nie sztywnym
    połączeniem, ale sznurkiem -- w jedną stronę luz, w przeciwną stronę
    ciągnięcie) a prasa niemiecka wrzeszczała na AMerkel, aby ta nie zaniżała
    polityką kursowania euro...

    Dla mnie było oczywiste, że złote referendum szwajcarskie nie mogło mieć
    bezpośredniego wpływu na kurs franka, i że ważniejsze były te wrzaski
    prasy niemieckiej, wskazujące pośrednio na zaniżanie kursu franka, przez
    zaniżanie kursu euro...

    [skoro mam dostać w mordę...] IMO frank i tak pójdzie w górę, ale
    wpierw ludzie muszą nieco ochłonąć... Warto czasami obejrzeć
    szwajcarskie kantoNy... ;) Skądś Szwajcarzy czerpią szmal...

    I nawet czasami publicznie wyznają -- skąd. :)

    Banialuki o szwajcarskiej gospodarce (produkcji chociażby) sięgają
    swymi korzeniami w kursowanie -- tona chińskich zegarków kosztuje
    (czy może kosztować) mniej niż jeden szwajcarski zegarek, ale nie
    dlatego, że chińskie zegarki są tysiące (czy miliony) razy gorsze
    od zegarków szwajcarskich...

    -=-

    Skoro było o Bogu... Niech będzie o Benedykcie XVI i prawie...

    Wasza Dostojność -- Bóg tworzy prawo twarde, nieubłagane, nieustępliwe...
    Prawo Boże -- to prawa przyrody. WD zna ten temat doskonale. W Polsce
    komunistycznej (teraz też?) była rodzynka uczelniana -- KUL. Na tymże
    KULu uczono (między innymi -- rzecz jasna) Filozofii Przyrody, czyli ~Fizyki.

    Prawo Boże -- to chociażby grawitacja.

    Jest ona nawet opisana w PŚ -- diabeł proponuje Chrystusowi rzut
    w dół, ale Chrystus uprzedza czytelników, że choć Ojciec potrafi
    aniołów posłać, aby ratować syna, być może nie uczyni tego.

    Grawitacja zadziała nieubłagalnie... Jeśli jakiś anioł nie podtrzyma
    spadającego Chrystusa (czy innego człowieka) -- może dojść do zgonu... ;)
    (nie tylko do poranienie stóp o kamienie...)

    Prawo należy BUDOWAĆ mądrze, w oparciu o moralność i Boskie zalecenia,
    ale egzekwować -- trzeba bez oglądania się na rzekomą moralność.

    To tak do niedawnej wypowiedzi Benedykta XVI, apelującego nie
    o budowanie prawa ludzkiego opartego o zasady moralne, ale
    o... egzekwowanie oparte o zasady (rzekomo) moralne...

    Taka (rzekomo moralnie uzasadniona) egzekucja prawa prowadzić może do fatalnych
    następstw:

    - mnie ArcyKapłan Ozorowski nakazał zamordować, bo **być może** dokonałem
    aborcji płodu ludzkiego (brak na tę zbrodnię dowodów, brak poszlak, ja
    zaprzeczam, nikt nie oskarża, ale!...)

    - prawdziwego zaś zbrodniarza prawnik wybroni, pokazując światu, iż matka
    owego zbrodniarza we wtorki była zbyt mocno pochłonięta pracą zarobkową,
    przez co niezbyt starannie głaskała swą pociechę we wtorki właśnie, co
    doprowadziło do zbrodni, która znalazła swe miejsce we wtorek...

    BTW -- mnie kiedyś we czwartki bolał (pomagała Nospa) bez widocznego powodu
    brzuch. Po latach dowiedziałem się, że urodziłem się właśnie we czwartek. ;)

    -=-

    Nie wiem, na co czekają frankowicze -- stale jestem atakowany wiadomościami
    dotyczącymi miliardów plnów spływających nadmiarowo do Fiskusa... Duńczycy
    mają problem -- Polacy jeszcze ;) nie, ale czy nie warto już teraz, zawczasu
    rozdysponować te nadmiarowe miliardy?!

    -=-

    Aby było jasne:

    - nie mam długów (pomijając kredytówki)
    - nie umoczyłem w Amber Gold
    - nie mam dzieci

    ale cierpię za mą głupotę sprzed lat -- naiwność i zbyt miękkie serce.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,