  • Data: 2010-05-07 11:00:42
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    news:4be3f187$0$19183$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jest konkretny przepis: minima samolotu, lotniska, prognoza i aktualne
    > warunki. Lądowanie w takich warunkach jest po prostu niedopuszczalne i
    > niezgodne z prawem.

    dokładnie, pilot odpowiada za swoją działkę, bezpieczeństwo manewrów,
    startu, lądowania itd i tu jest panem i władcą. Ale decydować czy start w
    "bezpieczną" pogodę z bezpiecznym samolotem jest naruszeniem bezpieczeństaw
    narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z generałami to juz nie
    należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem powiedzieć na temat odmowy
    startu...

    george