  • 1. Data: 2005-09-30 20:27:01
    Temat: 25 000 EUR w gotowce z Niemiec do Polski
    Od: "Tomasz Domanski" <t...@f...de>

    Witam

    za dwa tygodnie bede wiozl powyzsza sume przez granice. Co musze zrobic,
    jakie papierki przygotowac.

    --
    Tomasz Domanski
    PKP- DB - Railion- "Zielona trawka?"

  • 2. Data: 2005-09-30 20:51:07
    Temat: Re: 25 000 EUR w gotowce z Niemiec do Polski
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2005 22:27:01 +0200, "Tomasz Domanski"
    <t...@f...de> wklepał(-a):

    >Witam
    >
    >za dwa tygodnie bede wiozl powyzsza sume przez granice. Co musze zrobic,
    >jakie papierki przygotowac.

    Młotek, żeby sobie wybić sobie z głowy takie pomysły.

  • 3. Data: 2005-09-30 21:07:00
    Od: trainer <t...@p...org>

    Tomasz Domanski wrote:
    > Witam
    >
    > za dwa tygodnie bede wiozl powyzsza sume przez granice. Co musze zrobic,
    > jakie papierki przygotowac.

    no tak, teraz wystarczy żeby cie jakiś osiedlowy dres skojarzył po
    nazwisku i zaczął nagrywać robotę dla kumpli.
    załatw to bezgotówkowo, jak zapłacisz kilkadziesiąt czy nawet kilkaset
    zł to przy takiej sumie chyba warto

  • 4. Data: 2005-09-30 21:08:08
    Od: "Tomasz Domanski" <t...@f...de>

    ">>Witam

    > M?otek, ?eby sobie wybiae sobie z g?owy takie pomys?y.

    Bardzo madra odpowiedz, warta tego samego mlotka.
    Chetnie bym zlecil przekaz, ale nie mam jeszcze konta w Polsce.
    Pozatym, jak wplace EUR, to pewno wymienia mi na PLN po jakims paskarskim
    kursie.
    Czekam na dalsze MADRE rady.

  • 5. Data: 2005-09-30 21:40:26
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Tomasz Domanski wrote:

    > Chetnie bym zlecil przekaz, ale nie mam jeszcze konta w Polsce.
    > Pozatym, jak wplace EUR, to pewno wymienia mi na PLN po jakims
    > paskarskim kursie.
    > Czekam na dalsze MADRE rady.

    Konto w niemieckim banku i wypłata kartą w Polsce (lub przelew), albo
    zalożyć konto w polskim banku przy granicy i wpłacić w ratach.
    Przewiezienie gotówki luzem to NA PRAWDE głupi pomysł.

    --
    Filip.----------------------------------------------
    ----------------

  • 6. Data: 2005-09-30 21:41:35
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@f...de> napisal(a):

    > ">>Witam

    > Bardzo madra odpowiedz, warta tego samego mlotka.
    > Chetnie bym zlecil przekaz, ale nie mam jeszcze konta w Polsce.

    To załóż - trwa to pół godziny.

    > Pozatym, jak wplace EUR, to pewno wymienia mi na PLN po jakims paskarskim
    > kursie.

    www.multibank.pl - kurs lepszy nieraz niż w kantorach. Może przy tej
    sumie wynegocjowałbyś w kantorze lepszy, ale odpowiedz sobie na pytanie,
    czy 100 zł różnicy jest warte narażania się.

    P.S. I tak wszyscy wiemy, o co chodzi i dlaczego nie robisz tego
    przelewem ;)
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2005-09-30 21:43:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2005 23:08:08 +0200, "Tomasz Domanski"
    <t...@f...de> wklepał(-a):

> [...]
    >Chetnie bym zlecil przekaz, ale nie mam jeszcze konta w Polsce.
    >Pozatym, jak wplace EUR, to pewno wymienia mi na PLN po jakims paskarskim

    Wyobraź sobie, że w Polsce istnieją konta walutowe. Szok, nie?

  • 8. Data: 2005-09-30 21:47:29
    Od: "jo44" <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    Uzytkownik "Tomasz Domanski" <t...@f...de> napisal w
    wiadomosci news:dhk9fm$50n$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Chetnie bym zlecil przekaz, ale nie mam jeszcze konta w Polsce.
    > Pozatym, jak wplace EUR, to pewno wymienia mi na PLN po jakims paskarskim

    Baran to Ty jestes.

  • 9. Data: 2005-10-01 08:30:23
    Od: "Tomasz Domanski" <t...@f...de>

    > Wyobra 1/4 sobie, ?e w Polsce istniej? konta walutowe. Szok, nie?

    Doskonale wiem, ze w Polsce sa konta walutowe i to juz od jakis 30 lat.
    Szok, co?
    W takim razie powiedzcie, jaki bank jest najlepszy, najtanszy i w ktorym
    moge konto zlotowkowe
    i walutowe zalozyc przez internet.

  • 10. Data: 2005-10-01 11:45:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@f...de> napisal(a):

> [...]
    > Szok, co?
    > W takim razie powiedzcie, jaki bank jest najlepszy, najtanszy i w ktorym

    Multibank - za parę zł masz konto w PLN, do tego walutowe w EUR za free.
    Można przez Internet, ale chyba trzeba podać polski adres. Przy całej
    chu*ści tego banku, do tego celu na pewno wystarczy
    --
    Samotnik