  • 1. Data: 2005-09-30 12:04:20
    Temat: Zmiany w TOiP mBanku
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    http://www.mbank.com.pl/cafe/aktualnosci.html

    Zmiany w Taryfie Prowizji i Opłat 2005.09.30

    Od 10 października br. będzie obowiązywać zaktualizowana Taryfa
    Prowizji i Opłat. Zmiany obejmą:

    * uszczegółowienie i obniżenie prowizji za usługi wystawiania na
    życzenie Klienta papierowego zaświadczenia o zastrzeżeniu karty
    kredytowej oraz formularza zmiany wzoru podpisu (dotychczas traktowane
    jako dokumenty w formie papierowej inne niż wymienione w Taryfie),

    * rozszerzenie usługi sprawdzania salda na wszelkie bankomaty
    umożliwiające jej realizację (nie tylko w Sieci Euronet),

    * zmianę progu minimalnego i maksymalnego prowizji za przyznanie/
    podwyższenie kredytu w mPLANIE z przedziału "0,7-2%" na "0-3%".

    Nowa Taryfa zostanie opublikowana 10 października br.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2005-09-30 12:29:25
    Temat: Re: Zmiany w TOiP mBanku
    Od: Miernik <m...@f...org>

    WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
    > * rozszerzenie usługi sprawdzania salda na wszelkie bankomaty
    > umożliwiające jej realizację (nie tylko w Sieci Euronet),

    A jakie inne bankomaty to umożliwiają?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 3. Data: 2005-09-30 12:36:28
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > * zmianę progu minimalnego i maksymalnego prowizji za przyznanie/
    > podwyższenie kredytu w mPLANIE z przedziału "0,7-2%" na "0-3%".

    BRE powinno pojsc dalej. Powinni zrobic przedzial, na przyklad od -2%
    do +4% i w reklamach oraz w marketoleniu uzywac argumentu, ze srednia
    prowizja wychodzi 1%. Co sie maja tak tym zerem ograniczac! :-)

    marekz

  • 4. Data: 2005-09-30 12:38:34
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Miernik napisał(a):

    > A jakie inne bankomaty to umożliwiają?

    Np. BZ WBK

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2005-09-30 16:08:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2005 14:29:25 +0200, Miernik <m...@f...org> wklepał(-a):

    >A jakie inne bankomaty to umożliwiają?

    PEKAO S.A.

  • 6. Data: 2005-09-30 17:50:12
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Np. BZ WBK
    >

    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    To że jakiś bankomat umożliwia zapytanie o saldo dla swoich kart, nie
    oznacza, że umożliwia to dla innych. Wymaga to chęci po stronie wydawcy
    karty, właściciela bankomatu oraz obsługi takiej operacji na łączach między
    wydawcą i właścicielem bankomatu.