  • 21. Data: 2012-11-12 17:28:03
    Temat: Re: 200 PLN za KK Citi
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-12 14:50, Kris pisze:
> [...]
    zatrudnienia albo, co gorsza, wynagrodzeń?

    > Zdziwiłbys się jak dużo zakładów potwierdza takie dane;)
    > A nawet napisze inaczej: jak niewiele zakładów odmawia powierdzenia.

    Ja też uważam, że powinni żądać papierka, a nie jakieś telefony bo
    zadzwonić może każdy... tym bardziej, że dzwonią z zastrzeżonych. Ja tam
    szefa uprzedziłem że mogą dzwonić, ale im się nie udało bo Citi nie
    uważa za stosowne dzwonić z prezentacją numeru, a zaświadczenia nie
    chcieli.

    Często też na zaświadczeniach w części którą podpisuje pracownik jest
    upoważnienie dla banku do weryfikacji telefonicznej, ale to dla mnie
    jakieś takie naciągane jest.

    No ale dla Citi to pracodawca bez stacjonarnego jest niewiarygodny, a
    oni są w porządku odrzucając wniosek bo się nie dodzwonili z
    zastrzeżonego :D W sumie się cieszę, niby 300zł bonusu uciekło, ale
    dzięki temu wiem, że nie chcę mieć z tym podejrzanym bankiem nic
    wspólnego, bo standardy tam mają jak w krajach trzeciego świata.

  • 22. Data: 2012-11-12 18:19:48
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > szefa uprzedziłem że mogą dzwonić, ale im się nie udało bo Citi nie
    > uważa za stosowne dzwonić z prezentacją numeru, a zaświadczenia nie

    Do mnie nie dzwonili z jak najbardziej jawnego i identycznego z danymi
    podawanymi na ich stronie. Ponadto konsultantka wymieniła wiele faktów,
    których nie mógł znać ktoś nieczytający mojego wniosku. Poprosiła o
    numer telefonu do pracy. Na moje pytanie, "a który?" stwierdziła, że "że
    ten, co pan ma na biurku". No to jej dałem. Chyba się ucieszyła.

    > Często też na zaświadczeniach w części którą podpisuje pracownik jest
    > upoważnienie dla banku do weryfikacji telefonicznej, ale to dla mnie
    > jakieś takie naciągane jest.

    Może i jest, ale dziś dzwoniła drugi raz z informacją, że kartę
    przyznali (z limitem mniej więcej moje zarobki brutto ×3). Nikt nie
    prosił ode mnie o żadne zaświadczenie ani nikt nie dzwonił na żaden
    stacjonarny numer mojej firmy. Chciała mi wcisnąć jakieś ubezpieczenie,
    ale na moje stanowcze nie poprosiła o powody. Podałem. Przyjęła bez
    szemrania, aczkolwiek czuło się zdziwienie, jak mogłem odrzucić tak
    świetną ofertę.

> [...]
    > dzięki temu wiem, że nie chcę mieć z tym podejrzanym bankiem nic
    > wspólnego, bo standardy tam mają jak w krajach trzeciego świata.

    Oj tam, pół roku w najgorszym wypadku jakoś wytrzymam. Przecież nikt o
    zdrowych zmysłach nie będzie używał kredytówki na takich warunkach,
    skoro można mieć na lepszych.
    --
    Grzexs

  • 23. Data: 2012-11-12 19:02:28
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-12 18:19, Grzexs pisze:
> [...]
    > numer telefonu do pracy. Na moje pytanie, "a który?" stwierdziła, że "że
    > ten, co pan ma na biurku". No to jej dałem. Chyba się ucieszyła.

    Czy ja dobrze rozumiem, że sam potwierdzałeś dane jako 'swój'
    pracodawca? Dziwny ten bank ;) Do mojego pracodawcy w sprawie wniosku
    nie dzwonili z numeru jawnego o ile w ogóle dzwonili bo pracodawca nie
    stwierdził obecności Citi w połączeniach nieodebranych, a bank odrzucił
    wniosek z powodu 'braku kontaktu z pracodawcą' i tak 3x bo wznawiałem
    wniosek.

> [...]
    > przyznali (z limitem mniej więcej moje zarobki brutto ×3). Nikt nie
    > prosił ode mnie o żadne zaświadczenie ani nikt nie dzwonił na żaden

    No bo Cię zweryfikowali telefonicznie, więc papierków nie chcieli, a
    mnie ani tak, ani tak ;) Choć wydawało mi się, że jeśli bank jest
    poważny to nie mogąc weryfikować telefonicznie będzie chciał papier. Ale
    widać jestem na ich czarnej liście ;) Chociaż wydawało mi się, że mając
    obciążenie jedynie jedną KK z limitem 2.5x dochód netto czyli jak oni to
    tam liczą 5% limitu do obciążenia, które dla mnie stanowi 12.5% dochodu
    netto będę miał zdolność udźwignięcia ich karty ;)

    > Oj tam, pół roku w najgorszym wypadku jakoś wytrzymam. Przecież nikt o
    > zdrowych zmysłach nie będzie używał kredytówki na takich warunkach,
    > skoro można mieć na lepszych.

    Dokładnie ;) Ja też chciałem mieć kartę do wypłaty bonusu a potem do
    kasacji... może to wyczuli?

  • 24. Data: 2012-11-12 19:57:55
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    osa <w...@p...fm> wrote:

> [...]
    > szefa uprzedziłem że mogą dzwonić, ale im się nie udało bo Citi nie
    > uważa za stosowne dzwonić z prezentacją numeru, a zaświadczenia nie

    Dziwne, do mnie Citi dość często dzwoni (czasem spam, czasem nie),
    zawsze z prezentacją numeru pojawia się taki jak jest podany
    na ich stronie (zawsze ten sam) niezależnie kto dzwoni i w jakiej
    sprawie.

    a.

  • 25. Data: 2012-11-12 21:03:32
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-12 19:57, Wemif pisze:

> [...]
    > zawsze z prezentacją numeru pojawia się taki jak jest podany
    > na ich stronie (zawsze ten sam) niezależnie kto dzwoni i w jakiej

    No to może w ogóle nie dzwonili... bo najpierw upierali się, że
    pracodawca MUSI mieć numer stacjonarny, ale potem zaakceptowali
    komórkę... tzn infolinia zaakceptowała, a może analityk stwierdził, że
    komórka to żaden telefon i stąd odrzucenie wniosku z powodu braku
    kontaktu z pracodawcą? Jakby nie było to dla mnie dyskwalifikuje bank,
    jeśli dla nie nie jest ważna wypłacalność klienta, a jedynie numer
    telefonu pracodawcy. Moja przygoda z Citi zakończyła się nim się zaczęła
    ;) Na szczęście nie są jedynym bankiem na rynku ;)

  • 26. Data: 2012-11-12 21:27:45
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > No to może w ogóle nie dzwonili... bo najpierw upierali się, że
    > pracodawca MUSI mieć numer stacjonarny, ale potem zaakceptowali
    > komórkę... tzn infolinia zaakceptowała,

    Wiele banków np. przy staraniu się o kredyt na dg żąda np. faktury za
    telefon (komórkowy lub stacjonarny). Co ciekawe, w przypadku gdy firma
    posługuje się pre-paidem, często zadowala się kartą rejestracyjną z
    danymi firmy. I bez tego nie przeskoczysz ich systemu.
    --
    Grzexs

  • 27. Data: 2012-11-12 21:31:01
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Czy ja dobrze rozumiem, że sam potwierdzałeś dane jako 'swój'
    > pracodawca?

    Raczej nie uważali mnie za swojego pracodawcę, bo podałem dane firmy.

    > No bo Cię zweryfikowali telefonicznie, więc papierków nie chcieli, a
    > mnie ani tak, ani tak ;)

    A co to za weryfikacja, skoro sam, a więc osoba jak najbardziej
    niewiarygodna, podawałem wszystkie informacje?
    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2012-11-12 21:31:20
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-12 21:27, Grzexs pisze:

> [...]
    > posługuje się pre-paidem, często zadowala się kartą rejestracyjną z
    > danymi firmy. I bez tego nie przeskoczysz ich systemu.

    No tak, ale w Twoim przypadku to przedsiębiorca stara się o kredyt więc
    przedsiębiorcę trzeba uwiarygodnić. Tymczasem w moim przypadku ja chcę
    KK, a bank ma wymagania co do mojego pracodawcy ;) Moja sytuacja
    ekonomiczna go nie obchodzi ;)

  • 29. Data: 2012-11-12 21:36:04
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-12 21:31, Grzexs pisze:

    > Raczej nie uważali mnie za swojego pracodawcę, bo podałem dane firmy.

    Aha :)

    > A co to za weryfikacja, skoro sam, a więc osoba jak najbardziej
    > niewiarygodna, podawałem wszystkie informacje?

    I wszystko jasne ;) Dla banku jesteś wiarygodny bo dzwonili do firmy i
    to na numer stacjonarny! Hurra, mamy wiarygodnego klienta i damy mu
    kartę ;) A ten co podał komórkę to pewnie kłamczuch i dał numer do kolegi ;)

    Z moim szefem śmialiśmy się, że podam im numer VOiPa w mojej prywatnej
    komórce i wtedy weryfikację przejdę, bo potwierdzę im wszystko co będą
    chcieli ;) A że z zarządem firmy nie chcieli gadać to i mają jednego
    (marudnego) klienta mniej ;) Widać sprzedaż idzie dobrze i mogą
    spokojnie olać mój wniosek :)

  • 30. Data: 2012-11-13 09:37:40
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 12 Nov 2012 18:19:48 +0100, Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>
    wrote:

    >Do mnie nie dzwonili z jak najbardziej jawnego i identycznego z danymi
    >podawanymi na ich stronie.
    Z promocji z groupona dzwonili do mnie z 222386450.
    Przy telefonicznych zeznaniach do wniosku o kk tez chcieli "numer
    stacjonarny do pracy, jakikolwiek, moze byc ten na Pana biurku".

    WAM