  • Data: 2021-04-20 19:13:33
    Temat: Re: 20 minut wisiałem na infolinii aby ZREZYGNOWAĆ Z KARTY
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-20-kwietnia-2021 o 16:08, Dawid Rutkowski pisze:
    > To z której karty rezygnowałeś? Coś gust masz zmienny albo zeznania ;P

    Aby zmienić konto na nowoczesne 360 (z pozostawieniem numeru i darmową
    debetówką dla żony) biurokracja mille wymagała (oczywiście po zgodzie
    najwyższego tam za ścianą ;-) )
    wydania karty kredytowej dla mnie.
    Którą teraz trzeba zamknąć ZAORAĆ czy wysadzić w powietrze... ;-)
    Tak jak z tym ubezpieczeniem kredytu. Wymagane tylko przy podpisywaniu
    papierów. Później mamy to w dupie.
    "Produkt" sprzedany, premia w kieszeni, cyferki na wykresie...

    Nawet mnie ładna pani kusiła bezpłatnością ale taką NAJBARDZIEJSZĄ przez
    ROK.

    Tak mi się przypomniało że kilka i kilkanaście lat temu też rezygnowałem
    z karty bo wyła WYMAGANA. Nowy wiek a stare wieśniackie zwyczaje ;-)