  • 1. Data: 2021-04-20 15:50:14
    Temat: 20 minut wisiałem na infolinii aby ZREZYGNOWAĆ Z KARTY
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Online się NIE DA w przeciwieństwie do założenia ;-)

    A dlaczego a co się nie podobało...

    A przełączę teraz do NAJBARDZIEJ ODPOWIEDNIEGO działu...

    Żałosne te banki ;-)

    Przypomniał mi się skecz Macieja Stuhra - Infolinia
    https://www.dailymotion.com/video/xrbv9n

  • 2. Data: 2021-04-20 15:53:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pochwała działalności naszej firmy wciśnij 1
    Skargi wnioski i zażalenia wciśnij czerwoną słuchawkę

    ;-)

  • 3. Data: 2021-04-20 16:05:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Online się NIE DA w przeciwieństwie do założenia ;-)

    >A dlaczego a co się nie podobało...

    >A przełączę teraz do NAJBARDZIEJ ODPOWIEDNIEGO działu...
    >Żałosne te banki ;-)

    A co - pierwszy raz sie natykasz ?

    Zwiekszyc limit KK - na klik.
    Zmniejszyc - na infolinii.

    itd.
    To, na czym im zalezy - prosto.
    To, na czym im zalezy, aby nie robic - utrudniamy :-)

    J.

  • 4. Data: 2021-04-20 16:08:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 20 kwietnia 2021 o 15:50:59 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Online się NIE DA w przeciwieństwie do założenia ;-)
    >
    > A dlaczego a co się nie podobało...
    >
    > A przełączę teraz do NAJBARDZIEJ ODPOWIEDNIEGO działu...
    >
    > Żałosne te banki ;-)

    To z której karty rezygnowałeś? Coś gust masz zmienny albo zeznania ;P

  • 5. Data: 2021-04-20 19:13:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-20-kwietnia-2021 o 16:08, Dawid Rutkowski pisze:
    > To z której karty rezygnowałeś? Coś gust masz zmienny albo zeznania ;P

    Aby zmienić konto na nowoczesne 360 (z pozostawieniem numeru i darmową
    debetówką dla żony) biurokracja mille wymagała (oczywiście po zgodzie
    najwyższego tam za ścianą ;-) )
    wydania karty kredytowej dla mnie.
    Którą teraz trzeba zamknąć ZAORAĆ czy wysadzić w powietrze... ;-)
    Tak jak z tym ubezpieczeniem kredytu. Wymagane tylko przy podpisywaniu
    papierów. Później mamy to w dupie.
    "Produkt" sprzedany, premia w kieszeni, cyferki na wykresie...

    Nawet mnie ładna pani kusiła bezpłatnością ale taką NAJBARDZIEJSZĄ przez
    ROK.

    Tak mi się przypomniało że kilka i kilkanaście lat temu też rezygnowałem
    z karty bo wyła WYMAGANA. Nowy wiek a stare wieśniackie zwyczaje ;-)

  • 6. Data: 2021-04-23 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

> [...]
    >
    > Tak mi się przypomniało że kilka i kilkanaście lat temu też
    > rezygnowałem z karty bo wyła WYMAGANA. Nowy wiek a stare

    ty, taki pedant, szczególarz, komisarz przygoda po prostu zdecydowałes
    sie na korzystanie z millenium?
    Przeciez to jest najgorszy bank ever...

    Korzystalem kiedys regularnie ze wzgledu na firme z która
    wspolpracowałem - tam w oddziale klient jest zawsze na ostatnimi
    miejscu - najpierw procedury, potem pierdoły, potem procedury, potem
    chuj wie co i na koncu w jednym z 5 okienek klient... Dramat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 7. Data: 2021-04-23 14:22:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-23-kwietnia-2021 o 12:59, Budzik pisze:

    > ty, taki pedant, szczególarz, komisarz przygoda po prostu zdecydowałes
    > sie na korzystanie z millenium?
    > Przeciez to jest najgorszy bank ever...

    Zrobiłem to kilkanaście lat temu.
    Inne są lepsze? ;-)

    Czy przenoszenie konta z numerem w końcu DZIAŁA?
    Przez 3 lata nie dało się zamienić zwykłego na 360.

    Jak da się przenieść numer konta to tylko wskaż W którą stronę iść ;-)