  • Data: 2016-08-10 12:13:34
    Temat: Re: 2 karty w przesyłce od Citi
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote on 2016-08-10_10:41

    > Przypomina mi się taka historia - jakiś czas temu jakiś urzędnik gminny czy
    powiatowy romansował sobie przez komunikator z jakąś kobitką, nie spodobało się to
    jej ojcu, wyciągnął z kompa córki te rozmowy i je opublikował.
    > Urzędnik miał kłopoty z powodu używania kompa służowego do celów prywatnych (poza
    tym osobiste, bo chyba był żonaty) - ale tego ojca oskarżył o ujawnienie tajemnicy
    korespondencji i miał być z tego proces karny - ale nie trafiło mi się info, jak się
    ten proces skończył.

    Ujawnienie korespondencji? Ciekawe: korespondencja z chwilą
    doręczenie staje się własnością adresata, który może z nią zrobić
    co chce, w szczególności opublikować (pomijam ewentualne NDA oraz
    wysyłanie utworów literackich).

    Więc ewentualnie z oskarżeniem mogła wystąpić córka...

    ;-)

    witrak()