  • 1. Data: 2002-11-04 15:06:52
    Temat: 10205558 nieznany
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    chodzi oczywiscie o PKOBP Inteligo.
    ten oddział nie jest jeszcze znany na www.wabank.pl
    nie można zrobić zmian na taki nr również w sez@mie BPH-PBK

    natomiast W Frotisie i e-Integrum BGZ poszlo bez trudu i przelew sie juz
    nawet wykonał na nowy numer
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-11-04 15:09:11
    Temat: Re: 10205558 nieznany
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad, juz jest o tym wątek zapoczątkowany news:aptf8i$eaj$1@topaz.icpnet.pl

  • 3. Data: 2002-11-04 15:23:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > blad, juz jest o tym wątek zapoczątkowany

    faktycznie - jakos nie zauwazylem
    nie moglo w nim jednak byc tego ze 4.XI i BPH nadal nie zna tego numeru ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-11-04 15:25:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq63cj$ins$1@news.tpi.pl, b...@W...pl wrote:
    > Użytkownik "Robert"

    > faktycznie - jakos nie zauwazylem
    > nie moglo w nim jednak byc tego ze 4.XI i BPH nadal nie zna tego
    > numeru ;-)

    mogło - gdybyś w tamtym wątku dopisał, byłoby i to właśnie sugerowałem ;)

    Natomiast przyznaję Ci, że aspekt nieobecności tego zapisu w wabank już
    niezupełnie mieści się w zakresie jego tematu, co usprawiedliwiałoby
    założenie nowego wątku ;)

  • 5. Data: 2002-11-04 15:34:31
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > natomiast W Frotisie i e-Integrum BGZ poszlo bez trudu i przelew sie juz
    > nawet wykonał na nowy numer

    DB24 - przelew wykonany wczoraj na 10205558 poszedl bez problemu.
    Aczkolwiek bez zmian definicji nie chcial wyslac mimo, ze jak
    wiadomo stary numer ma funkcjonowac jeszcze przez 6 miechow.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-11-04 16:11:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"
    > DB24 - przelew wykonany wczoraj na 10205558 poszedl bez problemu.
    > Aczkolwiek bez zmian definicji nie chcial wyslac mimo, ze jak
    > wiadomo stary numer ma funkcjonowac jeszcze przez 6 miechow.

    o - i to jest ciekawostka
    widzialem dzis tutaj posty chyba nt LG ze adresy ze starym numerem inteligo
    traktuje jako zablokowane - to chyba chodzi o to samo, czyli nagle
    uniewaznienie numeru 20901024
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-11-04 16:32:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq6678$5an$1@news.tpi.pl, b...@W...pl wrote:
> [...]
    > widzialem dzis tutaj posty chyba nt LG ze adresy ze starym numerem
    > inteligo traktuje jako zablokowane - to chyba chodzi o to samo, czyli

    Tak jest, już 1 listopada tak w LG było. Albo zaktualizowali bazę z KIR i
    tak tam jest, albo coś zmodyfikowali ręcznie.

  • 8. Data: 2002-11-05 15:17:04
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    04 Nov 02 17:11, blad pisal do All:

    b> widzialem dzis tutaj posty chyba nt LG ze adresy ze starym numerem
    b> inteligo traktuje jako zablokowane - to chyba chodzi o to samo, czyli
    b> nagle uniewaznienie numeru 20901024

    przelewy (zdefiniowane na 11 20901024) z VWB - nie wyszły!
    - dziś przedefiniowałem na 50 10205558...

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 9. Data: 2002-11-06 11:26:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"

    > b> widzialem dzis tutaj posty chyba nt LG ze adresy ze starym numerem

    > przelewy (zdefiniowane na 11 20901024) z VWB - nie wyszły!
    > - dziś przedefiniowałem na 50 10205558...

    dziś również udało mi się przedefiniować na nowy nr w sezamie

    jednocześnie dziś dostałem odpowiedż na reklamację (że nie da się wprowadzić
    nr 10205558) od niedysponenta z BPH - napisal, ze "bank Inteligo i PKOBP to
    dwa różne banki" i że właściwie nie wie o co mi się "rozchodzi" ;-)))
    Dziś to już o nić bo tabelę KIR nową już doczytali ;-))
    *** blad ***