  • Data: 2017-05-26 11:15:17
    Temat: Re: 100 zł do Decathlona od Nest Banku - szybka akcja
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hej Budzik.

    Nie chciałem na grupie pisać za długo, tylko krótki wstęp. Cała reszta jest we
    wpisie. Większość grupowiczów zna na pamięć oferty promocyjnych lokat, dlatego
    myślałem, że w tym miejscu jest to zbędne, ale dzięki za opinię.

    Co do tego 5,7% w skali roku, też jest to szczegółowo wytłumaczone we wpisie
    zalinkowanym na koniec artykułu z promocją Decathlona. Wyjaśniam tam na przykładzie w
    Excelu, skąd bierze się do 5,7% w skali roku. Chodzi oczywiście o ekwiwalent
    regularnego oszczędzania na tradycyjnym rachunku oszczędnościowym z uwzględnieniem
    finalnego rezultatu :)

    W dniu środa, 24 maja 2017 16:03:10 UTC+2 użytkownik jakdorobic.com napisał:
    > Kolejna promocja Nest Konta. Tym razem 100 zł do zdobycia (do sklepów Decathlon).
    >
    > Oprócz tego w pełni darmowe konto, lokata na 4% w skali roku oraz konto
    oszczędnościowe z premią za regularne oszczędzanie.

    > Tylko 1000 promocyjnych wniosków!
    >
    > Szczegóły na blogu: http://jakdorobic.com/nest-bank-voucher-o-wartosci-1
    00-zl-do-sklepow-decathlon-za-zalozenie-darmowych-ko
    nt/