  • Data: 2017-08-29 12:00:35
    Temat: Re: 100 zł do Biedronki od Nest Banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 11:21:20 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Ja byłem! Panie - dwie - baaardzo zdziwione, że ktoś przyszedł. Ale to
    > "placówka partnerska" była.

    Heh, ciekawe, czy mają płacone ryczałtem, że ich klienci nie interesują?

    Na mnie też dziwne wrażenie placówka zrobiła - a można domniemywać, że to "flagowa",
    bo na Domaniewskiej w DC, w budynku obok (jeden 39, drugi 39A) jest centrala. Panie
    trzy, a wystrój coś tak jakby mający przypominać mieszkanie...
    Ale kakao nie dostałem, choć się tym na stronie chwalą - a był ranek - może to
    dlatego, że przyszedłem odstępować...