  • Data: 2017-08-30 18:01:28
    Temat: Re: 100 zł do Biedronki od Nest Banku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid Rutkowski" 5...@g...co

    : Ale kakao nie dostałem, choć się tym na stronie
    : chwalą - a był ranek - może to dlatego, że
    : przyszedłem odstępować...

    Ja dostałem -- przyszedłem z matką, która odstępowała.
    Matka też dostała.
    [pewnie ja wypiłem to, które przeznaczyli jemu]

    Odstępców tam nie prześladują -- traktują bardzo dobrze.

    -=-

    Co innego BZWBKKBSg -- tam odstępowałem wczoraj.
    Zamiast przyjęcia ode mnie mojej woli odstępczej,
    dano mi do podpisania zgody na kontakty itd...

    Gdy protestowałem, pani (już zupełnie rozeźlona)
    zauważyła, że miło było z promocji skorzystać,
    a teraz...

    Wyjaśniłem jej spokojnie, że byłem klientem, póki
    bank dawał 4% -- teraz chcę zakończyć współpracę.

    Pani powoływała się na ustawowe prawa (ale nie
    potrafiła wskazać konkretnych ustaw) i domagała
    się ,,wydłużenia znajomości''...

    Ostatecznie nie podpisałem kilku papierków, które mi podsunęła...
    (zgód na dostarczanie mi ofert handlowych, propagandy itd...)

    Przyjęła wypowiedzenie z okresem miesięcznym i zastrzegła
    (nieaktywną) kartę, której plastykowej powłoki domagała się...

    Konto miało być czynne przez miesiąc (mam to na piśmie) ale
    niestety dostępu do konta via net już nie ma...

    Innymi słowy:

    - moją wolą (co do nieprzysyłania mi ofert i reklamówek) pogardziła
    - dostęp do konta zabrała, choć miałem mieć ten dostęp jeszcze przez miesiąc

    Dostęp jest mi potrzebny, bo w marcu br. opłaciłem z tego konta coś,
    na co chcę mieć pokwitowanie. (spłaciłem część cudzych długów i choć
    mizerne są szansę odzysku tych spłat, jednak warto mieć pamiątkowe
    pokwitowanie z banku)