  • 11. Data: 2003-07-16 16:25:39
    Temat: Re: 10 dolarów
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:

    > Są też dolary w kolorze czerwonym - nadal ważne.

    http://149.166.91.26/banknotes/united_states/UsaPnl-
    1McDonaldDollar-2001_f.jpg

    ;)

  • 12. Data: 2003-07-17 05:21:13
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bez paniki, dolary w ciagu swego zycia kilkakrotnie sie zmienialy. No,
    > chyba ze jeden z nich nie jest zielony, wtedy mozesz zaczac sie obawiac ;)

    Bez paniki. Nawet jezeli nie jest zielony, to tez nic nie znaczy!!
    Nadal np sa wazna dolary zabezpieczone zlotem (jesli termin
    fachowy dobrze pamietam) w kolorze zoltym. Wystepowaly,
    cos mi sie tak przypomina, banknoty w jeszcze innych kolorach.