  • 1. Data: 2003-07-16 11:51:39
    Temat: 10 dolarów
    Od: a...@p...pl

    Witam
    i sory za głupie pytanie
    ale mam przy sobie 2 banknoty po 10 dolarów i są one rózne czy możę mi ktoś
    wytłumaczyć czemu tak jest
    jeden jest Series 1995 drugi 2001
    pozdr.

  • 2. Data: 2003-07-16 12:31:35
    Temat: Re: 10 dolarów
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > ale mam przy sobie 2 banknoty po 10 dolarów i są one rózne czy możę mi
    ktoś
    > wytłumaczyć czemu tak jest
    > jeden jest Series 1995 drugi 2001

    No cóż... pewnie dlatego, że oba są fałszywe ;-)

    A poważniej - AFAIK od czasu do czasu coś tam się zmienia
    w wyglądzie banknotów lecz szczegółów nie znam - może ktoś
    uzupełni.

    Pix

  • 3. Data: 2003-07-16 12:34:59
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
> [...]
    > i sory za głupie pytanie
    > ale mam przy sobie 2 banknoty po 10 dolarów i są one rózne czy możę mi ktoś

    Bez paniki, dolary w ciagu swego zycia kilkakrotnie sie zmienialy. No,
    chyba ze jeden z nich nie jest zielony, wtedy mozesz zaczac sie obawiac ;)

    Miko

  • 4. Data: 2003-07-16 12:53:41
    Od: a...@p...pl

    > Bez paniki, dolary w ciagu swego zycia kilkakrotnie sie zmienialy. No,
    > chyba ze jeden z nich nie jest zielony, wtedy mozesz zaczac sie obawiac ;)
    >
    > Miko

    dzięki :)
    ale pomimo tych zmian mam nadzieję że są nadal ważne ?

    a może mi ktoś podać jakąś stronę gdzie można poglądać sobie różne banknoty
    pozdr.

  • 5. Data: 2003-07-16 13:08:32
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > dzięki :)
    > ale pomimo tych zmian mam nadzieję że są nadal ważne ?

    Z tego co wiem, dolary są ważne "na zawsze".

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-07-16 13:13:44
    Od: s...@p...onet.pl

    > Bez paniki, dolary w ciagu swego zycia kilkakrotnie sie zmienialy. No,
    > chyba ze jeden z nich nie jest zielony, wtedy mozesz zaczac sie obawiac ;)

    Są też dolary w kolorze czerwonym - nadal ważne.

  • 7. Data: 2003-07-16 13:49:44
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    http://www.banknoteworld.com/

  • 8. Data: 2003-07-16 13:52:40
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    http://www.leksykony.pl/banknoty/world/linki.html

  • 9. Data: 2003-07-16 14:08:21
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Z tego co wiem, dolary są ważne "na zawsze".

    Tulko do momentu zakończenia istnienia USA!

  • 10. Data: 2003-07-16 14:23:32
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bf3mam$ml$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Tulko do momentu zakończenia istnienia USA!

    USD są środkiem płatniczym w paru innych państwach, więc może i dłużej ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab