  • 1. Data: 2007-04-16 16:30:09
    Temat: Re: 1% a dowód wp?aty
    Od: "DarkStar" <p...@g...com>

    Ja się tylko dopiszę pod przedmówcami - niczego nie należy dołączać.
    Fajnie, że ktoś jeszcze płaci ten 1% (chociaż bardzo nas mało...). :)

  • 2. Data: 2007-04-16 17:53:03
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "DarkStar" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Fajnie, że ktoś jeszcze płaci ten 1% (chociaż bardzo nas mało...). :)

    Ci, których byłoby stać przekazać względnie duże sumy są pozbawieni takiej
    możliwości.
    Fiskus zadbał by to był marketingowy chwyt i by za dużo nie uszczuplić
    budżetu

  • 3. Data: 2007-04-16 17:55:11
    Temat: Re: 1% a dowód wpłaty
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    DarkStar napisał:
    > Ja się tylko dopiszę pod przedmówcami - niczego nie należy dołączać.
    > Fajnie, że ktoś jeszcze płaci ten 1% (chociaż bardzo nas mało...). :)

    Więcej by płaciło jakby od lat funkcjonował system przekazywania wpłat
    na OPP jaki ma zacząć działać od nowego roku podatkowego. :-/ Dlatego
    wolę zrobić zwykły przelew albo wrzucić do puszki. Niestety.

    K.

  • 4. Data: 2007-04-16 20:14:27
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-04-16, lwh <...@v...pl> wrote:

    > Użytkownik "DarkStar" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Ci, których byłoby stać przekazać względnie duże sumy są pozbawieni takiej
    > możliwości.

    Dlaczego?

    Renata

  • 5. Data: 2007-04-16 20:46:26
    Od: n...@p...onet.pl

    > Dlaczego?

    Bo są na podatku liniowym, a dla nich ustawodawca nie przewidział
    w br takiej możliwości.

  • 6. Data: 2007-04-16 20:56:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Apr 2007 22:46:26 +0200,
    osoba podpisana: n...@p...onet.pl <n...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Bo są na podatku liniowym, a dla nich ustawodawca nie przewidział
    > w br takiej możliwości.

    Eee, a to jest jakiś zakaz przekazywania więcej niż owego 1% ?

    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 7. Data: 2007-04-16 21:24:24
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    > Eee, a to jest jakiś zakaz przekazywania więcej niż owego 1% ?

    1% na OPP jest finansowo obojetny darczyńcy. Zamiast fiskusowi, niewielkim
    wysiłkiem przekazuje złotówki potrzebującym , z którymi sympatyzuje.
    Płatnicy podatku liniowego mogą czynić darowizny jak każdy, dowolne, plącąc
    państwu dodatkowy należny haracz. Płatnicy podatku liniowego są pozbawieni
    możliwości jakichkolwiek odliczeń, w tym owego 1% na OPP

  • 8. Data: 2007-04-17 05:20:31
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Krystek napisał(a) w wiadomości: <8...@k...eu.org>...

    >Więcej by płaciło jakby od lat funkcjonował system przekazywania wpłat
    >na OPP jaki ma zacząć działać od nowego roku podatkowego. :-/ Dlatego
    >wolę zrobić zwykły przelew albo wrzucić do puszki. Niestety.

    Za pracę urzędnika, który za rok ma za nas ma to obliczyć i wysłać trzeba
    zaplacić... z podatków. Dlatego też wolę przelać lub "do puszki" i niekoniecznie
    informować o tym fiskusa.
    Sądzę, że lepiej obniżyć PIT o ok. 0,2% i zlikwidować tę "ulgę".

    Arek

  • 9. Data: 2007-04-17 07:26:32
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnf27m93.76u.Renata.Golebiowska@144-mo6-3.acn
    .waw.pl...
    > Dlaczego?

    "liniowcy" i "giełdowcy" nie mogą nic odliczać.
    Ani od podatku liniowego, ani od zysków kapitałowych 1% na OPP nie wolno
    dać.

  • 10. Data: 2007-04-26 13:26:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Apr 2007 09:26:32 +0200,
    osoba podpisana: lwh <...@v...pl>
    napisała:

> [...]
    >
    > "liniowcy" i "giełdowcy" nie mogą nic odliczać.
    > Ani od podatku liniowego, ani od zysków kapitałowych 1% na OPP nie wolno
    *Dać* wolno. Odliczyc nie wolno.
    KJ (który czasami cos przeleje, nie tylko ze względów podatkowych)

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis