  • 1. Data: 2007-04-16 16:33:01
    Temat: Re: Malejąca liczba punktów honorujących karty
    Od: "DarkStar" <p...@g...com>

    Niestety, nie wszędzie da się płacić kartą - to jeden z powodów,
    drugim myślę że jest "zacofanie" części społeczeństwa (np. moich
    rodziców :P). W moim mieście kartą mogę płacić chyba tylko w
    hipermarketach, nie ma szans w spożywczym, kwiaciarni czy u
    fryzjera. ;)

  • 2. Data: 2007-04-16 18:01:10
    Od: "Przemek Wiśniewski" <p...@g...com>

    On 16 Kwi, 18:33, "DarkStar" <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > rodziców :P). W moim mieście kartą mogę płacić chyba tylko w
    > hipermarketach, nie ma szans w spożywczym, kwiaciarni czy u

    Podobno zainstalowanie terminala w sklepie nie jest takie tanie wiec
    jesli ktos dziennie ma jakis smieszny utarg to sobie go nie
    zainstaluje.

    Pozdrawiam,
    Przemek Wiśniewski