  • 11. Data: 2002-05-16 12:44:00
    Temat: Re: 0 % od banku - mała rewolucja
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > [..]
    > Tylko, że mbank nie jest panaceum na wszstko -  tu właœnie chodzi o to, żeby
    > zamiast rzucać klientowi 1%owy ochłap (czyli nic)  i jeszcze podatek,  dać mu
    > darmowe/tańsze usługi.

    > Mały spamik ?
    Przepraszam bardzo... podaj mi kontretny punkt regulaminu lub definicji spamu,
    który złamałem? Dołaczenie krótkiej prosby do postu to już jest spam?
    Bądźmy konkretni, od banków wymagacie aby przestrzegały swoich regulaminów
    a byle pętak admin kasuje mi czasem posty z tą prosbą z ogólnym twierdzeniem,
    że łamię regulamin. A który konkretnie punkt regulaminu?

    Janek

  • 12. Data: 2002-05-16 12:46:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 02:44:00PM +0200, j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > a byle pętak admin kasuje mi czasem posty z tą prosbą z ogólnym twierdzeniem,

    A kim jestes ze oceniasz any admina?

    > że łamię regulamin. A który konkretnie punkt regulaminu?

    No, wysylasz spam przeciez.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-05-16 12:52:17
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in

    [...]
> [...]
    > przestrzegały swoich regulaminów a byle pętak admin kasuje mi czasem
    > posty z tą prosbą z ogólnym twierdzeniem, że łamię regulamin. A który

    Akurat w Twoim poscie bylo 1 zdanie na dosc dlugi post, a w moim zabraklo
    smajleja :-(

    A postulat darmowe uslugi zamiast smiesznych procentow byl tylko wyrazeniem
    zdania o ludziach ukladajacych oferte banku - to kazdemu wolno :-P

  • 14. Data: 2002-05-16 14:29:51
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Właściwie to nie jest taki głupi pomysł, żeby banki zamiast odsetek
    > wypłacały nagrody za trzymanie jakiejś sumy pieniędzy na koncie. Ciekawe
    > co by na to powiedział Belka :-)

    Przekupstwo, lapowkarstwo, cos takiego ;-)))

  • 15. Data: 2002-05-16 20:13:16
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo w normalnym świecie gdzie panuje wolny rynek i konkurencja powierzajac
    > bankowi pieniądze oczekuję, że odda mi wiecej niż włozyłem. Tak było od
    zawsze.
    > Ale jest coraz więcej ludzi 'inaczej myślacych', więc nie dziwota, ze
    padają
    > takie postulaty...

    Po prostu ci ludzie widzieli więcej niż Ty. Czy nigdy Ci się nie zdarzyło,
    że bank wziął więcej prowizji za operacje niż wyniosły odsetki? A dodatkowo
    od tych nieotrzymanych odsetek trzeba było jeszcze zapłacić 20% belkowego.
    Na drugi raz zanim zaczniesz ludziom urągać od 'myślących inaczej', to wypij
    szklankę zimnej wody, a dopiero potem siadaj do klawiatury.

    Mimo wszystko
    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 16. Data: 2002-05-16 20:49:16
    Od: "Piotr Hołda" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    twierdzeniem,
    > że łamię regulamin. A który konkretnie punkt regulaminu?

    Widzę co najmniej 3 powody, dla których Twoje posty nie powinny trafiać na
    grupę:
    1. Spam,
    2. Twój język, bezpośrednio świadczący o poziomie kultury,
    3. Nieumiejętność prowadzenia dyskusji. Przeczytaj sobie książkę "ERYSTYKA,
    czyli sztuka prowadzenia sporów" Artura Schopenhauera. Dowiesz się, że
    obrażanie rozmówców jest ostatecznym a nie pierwszym sposobem dyskutowania
    przy braku argumentów.

  • 17. Data: 2002-05-18 21:50:38
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Wtedy banki pójdą z torbami. Ten procent, który nam dają i tak odrabiają na
    > udzielonych kredytach a prowije to ich czyst zysk.
    > LeszekR.

    Zgadzam się! A więc zauważ, że konkurencja na wolnym rynku powinna iść w
    kierunku zmniejszenia/wyzerowania opłat a nie dawania "fetysza" w postaci np. 2
    % na koncie vipowskim!! Wystarczy proste założenie - w ciągu miesiąc odsetek
    netto mam 10 zł a prowizji - 20. Czyli co miesiąc tracę 10 zł. Nagroda w
    postaci konta vipowskiego powinna dla mnie być taka, że NIE MAM ODSETEK I NIE
    MAM PROWIZJI czyli jestem 10 zł do przodu wobec zwykłego konta + święty spokój.
    To chyba jasne?

    Maciej Psyk

  • 18. Data: 2002-05-18 22:17:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 18 May 2002 23:50:38 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >MAM PROWIZJI czyli jestem 10 zł do przodu wobec zwykłego konta + święty spokój.

    Ale wtedy bank jest 10 zl do tylu :P. Zwykle dzieki prowizjom i
    wyplacajac jednoczesnie symboliczne oprocnetowanie bank zarabia
    obecnie wiecej niz by zyskiwal przy likwidacji oprocentowania i
    istotnych prowizji.
    No i druga sprawa, ze ciagle wiele osob (laczniez mediami) nie
    rozumie, ze ROR nie sluzy do oszczedzania i po wprowadzeniu 0% moglaby
    zaczac sie nagonka na bank. A na pewno taka oferta bylaby ciezka do
    promowania wsrod klientow spoza pbb :).

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl