  • 21. Data: 2015-06-26 18:55:55
    Temat: Re: Raty 0% w Raiffeisenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, tej komunikacji moze nie byc, albo byc zbyt uciazliwa.

    To rowerem.
    Albo komunikacja zakładowa jak jest na jakims zadupiu.
    albo szukam pracy z samochodem firmowym :)

    > Ale ... stac cie na to wszystko, skoro splacasz raty, i to z odsetkami
    > cie stac :-)
    > A skoro cie stac, to czemu sobie odmawiac ? :-)

    To wszystko zalezy od przyjetego założenia, co to znaczy: stać cie.
    Czy lepiej przepłacic 20% czy moze poczekac rok/dwa i wtedy kupic?
    Mnie nie stać na przepłacanie :)

    > Owszem, urlopy sa co roku, jeden taki tanszy zaowocuje wiekszymi
    > oszczednosciami za rok.
    > Ale ... tylko teoretycznie. W praktyce bywa czesto odwrotnie, i to
    > jest kolejna zaleta kredytow :-)

    Oj, to musisz wyjasnic, dlaczego bywa odwrotnie?

    > Myslisz, ze zapropoowalyby obnizenie kieszonkowego, aby za rok
    > pojechac ? :-)
    > Niewatpliwie wychowawcze by bylo ...

    Ostatnio jechałem ze znajomymi na narty.
    Przy pakowaniu wołam pociechy znajomych i mowie, ze na wyjazd maja małe
    kieszonkowe od wuja.
    Dzieci na to, ze maja wszystko i nie potrzebuja dodatkowej kasy na wyjazd.
    Opad mojej szczenki do podłogi. Tak sa wychowywane :)

  • 22. Data: 2015-06-27 12:42:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Jun 2015 16:55:55 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >>
    > Oj, to musisz wyjasnic, dlaczego bywa odwrotnie?

    Psychologia taka. Oszczedzasz, pieniadze masz, wydajesz na glupoty.
    Kredyt masz, raty splacasz, narzekasz ze pieniedzy malo ... i nie
    wydajesz :-)

> [...]
    > Dzieci na to, ze maja wszystko i nie potrzebuja dodatkowej kasy na wyjazd.
    > Opad mojej szczenki do podłogi. Tak sa wychowywane :)

    No ale pojechaly na narty, a "wujek" jak rozumiem troche przyszywany.

    J.

  • 23. Data: 2015-06-27 13:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Psychologia taka. Oszczedzasz, pieniadze masz, wydajesz na glupoty.
    > Kredyt masz, raty splacasz, narzekasz ze pieniedzy malo ... i nie
    > wydajesz :-)

    Tu masz pewnie racje.
    Ale posune sie dalej - skoro musisz na urlop oszczedzac całe 2 lata to mzoe
    cie na ten urlop nie stac? :(

    > No ale pojechaly na narty, a "wujek" jak rozumiem troche przyszywany.

    Chciałem tylko rpzez to pokazać, ze tłumaczenie dzieciom, ze na coś nas nie
    stać to nic złego.

  • 24. Data: 2015-06-27 15:04:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 11:59:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tu masz pewnie racje.
    > Ale posune sie dalej - skoro musisz na urlop oszczedzac całe 2 lata to mzoe
    > cie na ten urlop nie stac? :(

    Ale dzieki kredytowi stac cie co rok :-)

    > Chciałem tylko rpzez to pokazać, ze tłumaczenie dzieciom, ze na coś nas nie
    > stać to nic złego.

    Wrecz chwalebne i potrzebne, ale przyklad chyba nie przystoi do
    zamiaru.

    A dziecku sie jakies wakacje naleza :-)

    J.

  • 25. Data: 2015-06-27 23:49:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-25 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik MK m...@i...pl ...

    Dostanie tyle szmalu, że już mirabelek nie będzie musiał wtranżalać,
    tylko ośmiorniczki. Ewentualnie młodziutką sarenkę sobie upoluje.

    --
    animka

  • 26. Data: 2015-06-27 23:53:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-27 15:04, J.F. pisze:
    > Opad mojej szczenki do podłogi. Tak sa wychowywane:)
    Szczęki. Szczenki ro chyba coś od szczania?

    --
    animka

  • 27. Data: 2015-06-28 08:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Szczęki. Szczenki ro chyba coś od szczania?

    ups ;-)

  • 28. Data: 2015-06-28 08:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Dostanie tyle szmalu, że już mirabelek nie będzie musiał wtranżalać,
    > tylko ośmiorniczki. Ewentualnie młodziutką sarenkę sobie upoluje.

    Nie załuj sobie, osmiorniczki sa po 29,9 w biedronie...