  • 11. Data: 2015-06-25 19:00:02
    Temat: Re: Raty 0% w Raiffeisenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MK m...@i...pl ...

    > Hehe... i przez takie oderwanie od realnego swiata Bronek skonczyl na
    > emeryturze ;).

    Zycie.

    > Gdybym ja mial ocenic to co napisales to powiedzialbym,
    > ze nie rozumiem po co brak kredyt na dom skoro mozna wynajac i nie
    > trzeba pozniej kupowac samochodu aby dojezdzac do pracy, przeciez o
    > wiele latwiej zmienic miejsce zamieszkania.

    Po to ze rata kredytu jest porownywalna z kosztem wynajmu.
    Jak mnie nie stać na samochód - jezdze komunikacją miejska.

    > Zamiast 2 kredytow jeden
    > najem. Z drugiel strony co bys powiedzial dzieciom gdybys nie mial
    > srodkow na wakacje? Moze za rok sie uda? ;)

    Dokładnie to.

  • 12. Data: 2015-06-25 19:34:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ale wakacje, tudziez jakies głupie pozyczki
    > na swieta itp? Dla mnie to jednak jest głupota.

    Wg mnie głupotą jest pożyczanie pieniędzy
    komuś, kto może pożyczyć pieniądze od banku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2015-06-25 19:53:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    wiadomości news:XnsA4C4BE731FB74budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Po to ze rata kredytu jest porownywalna z kosztem wynajmu.
    > Jak mnie nie stać na samochód - jezdze komunikacją miejska.

    Tak mowisz? To jaka jest rata kredytu dla 50m2 mieszkania w Wwie? Wynajac
    mozna za 1200 PLN, wartosc mieszkania jakies 300-350 tys. przyzalozeniu, ze
    kredyt jest na 25 lat daje to rate kapitalowa na poziomie 1000pln, przy
    oprocentowaniu 4% odsetki to drugie tyle... Do tego trzeba dolozyc podatki,
    ubezpieczenia (opcjonalnie), remonty itp...

    > Dokładnie to.

    Obys mi musial tak mowic do smierci splacajac kredyt hipoteczny ;).

    MK

  • 14. Data: 2015-06-25 22:56:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Wg mnie głupotą jest pożyczanie pieniędzy
    > komuś, kto może pożyczyć pieniądze od banku.

    To było w temacie jakos?

  • 15. Data: 2015-06-25 22:56:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MK m...@i...pl ...

> [...]
    > poziomie 1000pln, przy oprocentowaniu 4% odsetki to drugie tyle... Do
    > tego trzeba dolozyc podatki, ubezpieczenia (opcjonalnie), remonty

    Widocznie nie jest to prawda absolutna dla całej Polski :)

    > Obys mi musial tak mowic do smierci splacajac kredyt hipoteczny ;).

    Wiesz, to jest inna inszość.
    Wracajac do Bronka i pytania, jak zarabiajaac 2000 kupic mieszkanie,
    odpowiedz zmienic prace jest jak najbardziej na miejscu.
    A ze ludzie pracuja za 1500 (co w ostatecznosci jestem w stanie zrozumiec)
    ale jednoczesnie nie szukaja lepszej pracy to... cóż...

  • 16. Data: 2015-06-25 23:05:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > To było w temacie jakos?

    To było nawiązanie do Twojej wypowiedzi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-06-25 23:09:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 558baf77$0$27527$6...@n...neostrada.pl

    > Lepiej sie spytaj ile na tym stracisz.

    > Darmowy kredyt ... nie, tego jeszcze w bankach bylo.

    Chyba było, skoro ja korzystałem. I w Sygma banku było zupełnie
    za free, i w Millennium było zupełnie za free, i w mBanku było
    niemal za free, i w BZWBK było bardzo tanio... I karty kredytowe
    ogólnie dają kredyt zupełnie za free...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-06-25 23:11:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" mmh5hq$naq$...@u...news.interia.pl

    > Hehe... i przez takie oderwanie od realnego
    > swiata Bronek skonczyl na emeryturze ;).

    Przypominam, że jeszcze nie można. ;) Dopiero za jakiś czas. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2015-06-25 23:13:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > Z drugiel strony co bys powiedzial dzieciom gdybys nie mial
    > srodkow na wakacje? Moze za rok sie uda? ;)

    A za rok może już dzieci nie być -- FR gromadzi wojsko w Kaliningradzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2015-06-26 18:32:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Po to ze rata kredytu jest porownywalna z kosztem wynajmu.
    >Jak mnie nie stać na samochód - jezdze komunikacją miejska.

    No, tej komunikacji moze nie byc, albo byc zbyt uciazliwa.

    Ale ... stac cie na to wszystko, skoro splacasz raty, i to z odsetkami
    cie stac :-)
    A skoro cie stac, to czemu sobie odmawiac ? :-)

    Owszem, urlopy sa co roku, jeden taki tanszy zaowocuje wiekszymi
    oszczednosciami za rok.
    Ale ... tylko teoretycznie. W praktyce bywa czesto odwrotnie, i to
    jest kolejna zaleta kredytow :-)

    >Dokładnie to.

    Myslisz, ze zapropoowalyby obnizenie kieszonkowego, aby za rok
    pojechac ? :-)
    Niewatpliwie wychowawcze by bylo ...

    J.