  • 1. Data: 2010-04-30 17:22:59
    Temat: raporty BIK przez interfejs Meritum Banku
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,78341
    71,Chcesz_kredytu__Bank_pomoze_ci_zajrzec_do_BIK_u.h
    tml

    ktos juz moze sprawdzal jak to dziala i czy jest jakos dodatkowo platne ?

  • 2. Data: 2010-04-30 19:49:56
    Temat: Re: raporty BIK przez interfejs Meritum Banku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarcinF" <m...@i...pl> wrote in message
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,78341
    71,Chcesz_kredytu__Bank_pomoze_ci_zajrzec_do_BIK_u.h
    tml

    > ktos juz moze sprawdzal jak to dziala i czy jest jakos dodatkowo platne ?

    Kwestia jest ile kosztuje, sprobowalem i nie poszlo dalej bo chcialo jakas
    tam kwote pobrac z rachunku, a ze saldo zero, bo uzywam genneralnie do
    lokat, to niestety trzeba poczekac na oficjalny komunikat i nowa tabele
    oplat, bo w starej nie widze takiej prowizji.

  • 3. Data: 2010-04-30 20:18:47
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > genneralnie do lokat, to niestety trzeba poczekac na oficjalny komunikat
    > i nowa tabele oplat, bo w starej nie widze takiej prowizji.

    moze wyszli z zalozenia ze wiecej klientow zamowi raport jesli sie ich
    wczesniej nie poinformuje ze to cos kosztuje :)

  • 4. Data: 2010-04-30 21:08:25
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-04-30 21:49, Krzysztof pisze:
> [...]
    > genneralnie do lokat, to niestety trzeba poczekac na oficjalny komunikat
    > i nowa tabele oplat, bo w starej nie widze takiej prowizji.

    Sęk w tym, że to info, razem z tabelą opłat przyszło jakoś we wtorek.
    Ale i tak nic nie widzę o opłatach w tym pdfie.

    --
    Raf

  • 5. Data: 2010-05-01 10:22:40

    On 30 Kwi, 19:22, MarcinF <m...@i...pl> wrote:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,78341
    71,Chcesz_kredytu...

    > ktos juz moze sprawdzal jak to dziala i czy jest jakos dodatkowo platne ?

    Raport Plus kosztuje 27 zł.
    Wczoraj udało mi się taki raport wygenerować. Trochę klątw rzuciłem
    pod ich adresem, bo wogóle nie jest wytłumaczone jak się do tego
    raprotu dobrać. W końcu się udało po kilku próbach logowania się,
    wylogowywania się i tak dalej.