  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?
    Date: Sat, 22 Dec 2012 14:45:12 +0100

    Witam

    Zalozylem konto w Raifim, o tak bo maja ladna karte, bo dawali 10% rabatu na
    zakupy (przed swietami jak nic) no i lokata 7% tez mnie skusila.

    Zasilem raz konto w kasie (mam blisko) pozniej kasa sie skonczyla to zasililem
    drugi raz a tu 7zl mi zabrali!

    Fakt w TOIP nie zagladalem bo wydawalo mi sie ze bank jest od tego by mu
    przynosic kase i wplacac, nawet czlowiek by sie spodziewal jakiegos dziekuje a
    tu -7zl. Okazuje sie ze tylko pierwsza WPLATA/mc jest darmowa ale juz druga wg
    TOIP to: "0,2% min 5 PLN"!

    Zamykam to konto jak tylko skonczy sie lokata. Za wyplaty w oddziale tez sobie
    licza, pierwszy raz cos takiego widze. Ale juz zupelnie przecieram oczy ze
    zdziwienia za platne wplaty!!!

    Tak pisze, moze ktos sie nie natnie. Czyli Raifi nie moze byc waszym pierwszym
    i jedynym bankiem, licza sobie za standardowe rzeczy.
    kolejną