  • Data: 2012-12-22 21:25:33
    Temat: Re: Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Szybko okaże się, że zyski są iluzoryczne.

    Sa jakies haczyki (tak czytalem umowe po lebkach bo bank to nie amber gold) o
    ktorych nie wiem? Widze ze konsumujesz wisnie zawodowo ;)

    Wiem ze jak nie wyrobie 250zl platnosci karta to jest oplata (w 1 miesiacu od
    wydania karty nie obowiazuje ten punkt), ze jest ubezpiecznie za 2zyla i
    pierwsze 3 okresy sa finansowane przez bank. A reszty nie zauwazylem :)

    Rozumiem ze za przelewy w placowce i inne zawracanie dupy personelowi kosza
    sporo w wiekszosci bankow ale prowizja za wplaty gotowki!