  • 31. Data: 2009-04-02 16:49:26
    Temat: Re: Raiffeisen - konto osobiste
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 18:27
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > [...]
    > Dojeźdzam. I?

    Widać masz innego rodzaju klientów i inny profil działania.

    --
    Tristan

  • 32. Data: 2009-04-02 17:02:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Swoją drogą - czy masz bezpłatne wypłaty z KK?

    Mam KK Aquariusa wiec chyba tak.

    > Bo tak myśle, że w ten sposób to i konto Classic może mieć bezpłatne
    > wypłaty więcej niż 1x - wystarczy wypłacać z kk (zero prowizji ZTCW)
    > i spłacać tego samego dnia w systemie transakcyjnym :)

    Ale mi się nie chce tak kombinować :)

    --
    Mithos

  • 33. Data: 2009-04-02 17:04:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > A nordeę oglądałeś? Te ichnie Spectrum chyba też ma bezpłatne,
    > a ZTCP łatwo wykręcić darmowość konta. System internetowy
    > też się wydaje w porządku (demo przynajmniej).

    Nordea to dla mnie bank całkowicie obcy. Raiffeisen natomiast znam i mam
    o banku bardzo dobrą opinię.

    > Minus taki, że przelewy są płatne - więc tu warto by było
    > mieć bezpłatny np. mbank do przelewów (jak ich robisz dużo).

    Szukam raczej banku do wszystkiego. Od biedy zostawię to Multi (zmienię
    rodzaj konta), zamknę KK i tyle :)

    --
    Mithos

  • 34. Data: 2009-04-02 17:21:45
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.04.2009 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:

    > I opłaca się za to 100zł rocznie płacić?

    No właśnie. Można po prostu wyjąć raz na czas dłuższy (w zalezności od
    stopnia rozpuszczania pieniędzy w 'kawiarniach, czy mniejszych knajpkach'
    raz na tydzień lub raz na miesiąc) wyjąć tysiąc złotych z bankomatu i mieć
    spokój. Nawet nie trzeba szukać JAKIEGOKOLWIEK bankomatu. Praktykuję to i
    jako ex-KK-maniak zaświadczam, że się da bez problemu.
    --
    Samotnik

  • 35. Data: 2009-04-02 18:29:04
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Jakieś opinie ?

    Gratis problemy przy reklamcji fraudow KK. Opisywane na
    grupie i w prasie:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 36. Data: 2009-04-02 18:56:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 19:21
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > Praktykuję to i
    > jako ex-KK-maniak zaświadczam, że się da bez problemu.

    Wow, widzę, że moda retro idzie. :D Jeszcze parę lat i premier-bez-konta
    stanie się patronem niegdysiejszych zbieraczy kart :D Pamiętam jak na tej
    grupie, z 10 lat temu był szał na manie kart z miliona banków. W klaserkach
    kolekcjonowali co poniektórzy.

    --
    Tristan

  • 37. Data: 2009-04-02 19:12:35
    Od: "onet" <d...@b...com>

    > Gratis problemy przy reklamcji fraudow KK. Opisywane na
    > grupie i w prasie:)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    A ja dziś tak dla sportu złożyłem kolejne reklamacje
    - brak aktualnego salda
    - brak w podgladzie zablokowanych srodków operacji wykonanych karta 3 i 5
    dni temu - oczywiście kwoty tych operacji pomniejszyły srodki dostępne na
    koncie

    Tak więc jeżeli za 10 PLN i darmowe przelewy oraz bankomaty jesteś gotów
    spędzać na telefonie po 20 -30 minut tłumaczą miłej Pani o co ci chodzi i
    zanim ona zrozumie w czym problem i przyjmie reklamacje
    To tak POLECAM Raffiego
    Średnia za marzec 7 reklamacji (hit marca - spłata KK oczywiście w
    terminie - niestety bład systemu i spłata została źle zaksięgowana i
    oczywiście naliczono odsetki i 100 PLN kary (jakoś inaczej się to nazywa no
    ale nie pamiętam jak dokładnie) - dodam, iż Raffi nalicza te 100 PLN pomimo
    tego, iż już chyba w 2004 roku UOKiK zabronił im tego i chyba nawet jaiś
    wyrok sądowy w tej sprawie był to oni dalej naliczają dodatkową opłatę - po
    reklamacji oczywiście 100 zwrócili ale odsetki w wysokości 3,43 już nie -
    więc kolejna reklamacja - już na piśmie a nie przez infolinie spowodowała
    zwrot tych 3,43)

  • 38. Data: 2009-04-02 19:40:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Wow, widzę, że moda retro idzie. :D Jeszcze parę lat i premier-bez-konta
    > stanie się patronem niegdysiejszych zbieraczy kart :D

    No nie, bez konta to przegięcie, natomiast bez karty po prostu da się żyć.
    Da się żyć z kartą, więc nikomu nie będę odradzał jej używania. W zasadzie
    równie dobre jak nieużywanie (chociaż ja wolę nie używać ze względu na
    potencjał fraudu, a ten w tym dzikim kraju potrafi być kłopotliwy). Tylko
    dziwi mnie ta kartomania, że jak nie przyjmują kart, to nie kupię itd itp.
    Dziecinada. No chyba, że ktoś to robi dla tych punktów BP, czy innych tam
    groszowych bonusów. Ja tylko straciłem na KK, bo z punktów BP to mam
    skrobaczkę do szyb, a z KK to na skutek niepilnowania limitów do zwolnień
    mam już ze stówę w plecy. :)

    Ja trzymam KK tylko do rzeczy, w których jest niezastąpiona, czyli
    niespodziewanych wydatków (zwłaszcza w okolicznościach braku bankomatu), do
    płatności bez autoryzacji (autostrady, automaty do biletów) i do różniastych
    kaucji (wynajem samochodów, jachtów).
    --
    Samotnik

  • 39. Data: 2009-04-02 23:38:36
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Mithos napisał:

    > Nie wiem, dlatego pytam.

    > Eurobank chyba nie ma bezpłatnych wypłat "ze wszystkiego".

    Ma po 1 PLN, do tego 0,95 PLN/mies za kartę. Wniosek - za dychu
    miesięcznie można mieć 9 wypłat, a jak kto robi mniej, to już czysta
    oszczędność w porównaniu z Rajfim.

    Przeme

  • 40. Data: 2009-04-02 23:45:17
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Mithos napisał:

> [...]
    Ma po 1 PLN, do tego 0,95 PLN/mies za kartę. Wniosek - za dychu
    miesięcznie można mieć 9 wypłat, a jak kto robi mniej, to już czysta
    oszczędność w porównaniu z Rajfim. No i w eurobanku jest sensowne
    oprocentowanie na RORze, więc przy odpowiednim osadzie opłaty będą
    "kompensowane" przez odsetki.

    Przemek