  • 1. Data: 2009-04-01 14:02:05
    Temat: Konto oszczednosciowe - naliczanie odsetek
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Chcialbym zapytac jak sa naliczane odsetki na kontach
    oszczednosciowych,np mam 20 tys od 1.04 do 25.04, 26-go wplacam 10 tys
    to na koniec miesiaca zostana naliczone odsetki od 30 tys czy 30 tys
    bedzie naliczone za 5 dni a 25 dni z kwota 20 tys?

    For@ll

  • 2. Data: 2009-04-01 14:18:12
    Temat: Re: Konto oszczednosciowe - naliczanie odsetek
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:gqvs4v$mpu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zostana naliczone odsetki od 30 tys czy 30 tys bedzie naliczone za 5 dni a

    Witam

    20 tys. za 25 dni;
    30 tys. za 5 dni.

    Tomek