  • 1. Data: 2014-04-26 12:11:05
    Temat: Rachunek zamknięty, wpłata przyjęta - Inteligo
    Od: Heniek <h...@g...com>

    Czy czegoś nie wiem?

    W ubiegłym roku zamknąłem rachunki na Inteligo i z powodu sklerozy nie podałem nowego
    w US.
    I zwrot poszedł na stare konto :-(
    Według US Inteligo kasę przyjęło, bo kasa do nich nie wróciła.
    Czy jest to możliwe?

    --
    Heniek

  • 2. Data: 2014-04-29 19:13:14
    Temat: Re: Rachunek zamknięty, wpłata przyjęta - Inteligo
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 12:11:05 UTC+2 użytkownik Heniek napisał:
> [...]
    nowego w US.

    > I zwrot poszedł na stare konto :-(
    >
    > Według US Inteligo kasę przyjęło, bo kasa do nich nie wróciła.

    marmurkowe pkobp praktykowało kiedyś przeksięgowywanie takich kwot
    na konto "do wyjaśnienia" zamiast fizycznego zwracania do nadawcy

    możliwe że będziesz musiał złozyć pisemną reklamację i że z opóźnieniem
    iluś dni dostaniesz tę kasę w okienku kasowym pkobp - ja w 2002 roku czekałem
    chyba 16 dni.