  • 1. Data: 2014-04-26 13:00:07
    Temat: Kantor Alior
    Od: Marvin <n...@s...com>

    Czy na rachunki walutowe prowadzone w ramach kantoru da się wpłacić
    gotówkę w kasie?

    Mam trochę zielonych które chciałbym zamienić na lepszy stan konta po to
    aby po podpięciu karty walutowej dolarowej móc płacić nią w sieci np.
    poprzez pay-pal.

    Sprawdziłem że przelew walutowy dochodzi, wysłałem testowo 1 euro z
    Mbanku i doszło bez strat na rachunek Euro w Aliorze.

    Ale na to aby wpłacić dolary posiadane w gotówce nie mam opracowanego
    sposobu.

    Marvin

    PS. Tak kończy się moja zabawa w kartę z dobrym przelicznikiem. Teraz
    będę miał kartę do rachunku walutowego. Niestety nie kredytową, ale
    jakoś wytrzymam.

  • 2. Data: 2014-04-26 15:18:06
    Temat: Re: Kantor Alior
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-26, Marvin <n...@s...com> wrote:
    > Czy na rachunki walutowe prowadzone w ramach kantoru da się wpłacić
    > gotówkę w kasie?

    Da.

    > Ale na to aby wpłacić dolary posiadane w gotówce nie mam opracowanego
    > sposobu.

    Pójść do oddziału z obsługą kantorową i wpłacić. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2014-04-26 15:20:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marvin" napisał w wiadomości grup

[...]

    --------
    Upewnij sie na infolinii Aliora czy od razu mozesz wplacac na te rachunki z
    kantoru (wg mnie skoro wyplacaja, to i przyjmuja wplaty).
    W przypadku odmowy, innym sposobem jest zalozenie bezplatnego konta USD w
    stacjonarnym Aliorze - wplata/wyplata gotowki w kasie jest w standardzie
    tego rachunku. Zrobisz sobie dostep on-line do tego konta i wtedy w zakladce
    przelewy zagraniczne mozesz bezplatnie przelac na kantor w czasie
    rzeczywistym.

  • 4. Data: 2014-04-27 10:33:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-26, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Upewnij sie na infolinii Aliora czy od razu mozesz wplacac na te rachunki z
    > kantoru (wg mnie skoro wyplacaja, to i przyjmuja wplaty).

    Można, jeśli oddział ma obsługę kantorową.
    Ja wprawdzie ćwiczyłem to dla EUR, ale chyba nie ma różnicy dla USD? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2014-04-27 11:43:30
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > On 2014-04-26, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Można, jeśli oddział ma obsługę kantorową.
    > Ja wprawdzie ćwiczyłem to dla EUR, ale chyba nie ma różnicy dla USD? :)

    Dzięki,
    W poniedziałek dam znać jak poszło.

  • 6. Data: 2014-04-29 16:18:47
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > W poniedziałek dam znać jak poszło.

    Poszło bezproblemowo. Można wpłacać i wypłacać bez wnikania.