  • 11. Data: 2016-09-08 16:35:08
    Temat: Re: Rachunek na krótko
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Thu, 8 Sep 2016 08:58:34 +0200, Liwiusz
    >Na poczcie jest:

    >Dostaję w ciągu roku kilkadziesiąt wpłat robionych na poczcie na
    >rachunek firmowy w ING i zawsze jako nadawcę widzę dane Klienta
    >(imie,
    >nazwisko, adres), nigdy nie pojawiło mi się "BANK POCZTOWY S.A. w
    >imieniu". [...]
    >Dwie rzeczy w ING identyfikują wpłatę przez pocztę:
    >1) Końcówka tytułu przelewu. Na początku jest to co wpisuje Klient a
    >na końcu jest +- tak: "Wpłata w UP nr:003230160712OKFP0213" przy czym
    >160712 to data zlecenia w UP.

    Czyli raczej wykluczamy sytuacje, ze ktos owszem, na poczcie, ale
    dokonal przelewu ze swojego konta w BP ?
    Zwykla wplata gotowkowa ?

    >2) W szczegółach operacji "Nazwa banku: BPSA Centrum Rachunków
    Skonsolid."

    A konto ? Powinno byc jakies jedno, chyba ze unikalne dla jednej
    transakcji ...

    J.

  • 12. Data: 2016-09-08 17:53:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 8 Sep 2016 16:35:08 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Czyli raczej wykluczamy sytuacje, ze ktos owszem, na poczcie, ale
    >dokonal przelewu ze swojego konta w BP ?
    >Zwykla wplata gotowkowa ?

    Tak, albowiem po sprawdzeniu:

    >Skonsolid."
    >
    >A konto ? Powinno byc jakies jedno, chyba ze unikalne dla jednej
    >transakcji ...
    Wszystkie transakcje (różne osoby i miasta) przychodzą z tego samego
    rachunku 59 1320 0019 0099 0415 2000 0398

    Google też zna ten numer rachunku.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 13. Data: 2016-09-08 22:36:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" nqq62b$rqu$...@n...news.atman.pl

    > przelać je (może być za kilka złotych),

    Możesz skorzystać z banerów:

    http://danutac.eu/

    choć nie wiem, co jest aktualne, a co nie jest. ;)

    W razie czego zwracam połowę, ale że mam dobry nastrój -- zwrócę Ci 75%.
    [wszędzie dookoła bonusy... na toruńskiej stacji paliw w Carrefourze,
    w Lidlu, u opów komórkowych... więc i ja chcę...]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 14. Data: 2016-09-09 00:50:43
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    WAM wrote:

> [...]
    > nazwisko, adres), nigdy nie pojawiło mi się "BANK POCZTOWY S.A. w
    > imieniu". Sprawdziłem ostatnie 3 lata i jedyne "w imieniu" jakie u
    > mnie występują są od pośredników typu:
    > CASHPOL TOMASZ KARLA w imieniu
    > POŚRED.FIN.Z.KRAWCZYK w imieniu
    > PROFESKASA SA w imieniu
    > AQA KREDYTY A.GRZECHNIK w imieniu
    > P.PRZYJ.OPŁAT A.ŚWIĄTCZA w imieniu
    > 426-POŚR.FIN EWA DRZAŁ w imieniu
    >
    > Myślisz że ING wyświetlając mi przelewy wycina z danych nadawcy "BANK
    > POCZTOWY S.A. w imieniu" i zostawia tylko "JAN KOWALSKI"?

    Chyba tak. Ja sobie testowo robiłem wpłatę przez blankiet wpłaty w okienku
    pocztowym (zakładam, że takim nieobsługującym Banku Pocztowego) i w danych
    przelewu w mBank jest jako nadawca "BANK POCZTOWY S.A. w imieniu" - ale co
    ciekawe, przyszło to jako internal, czyli z innego konta w mBanku. Skubańcy
    w Banku Pocztowym sobie robia optymalizacje kosztów Elixira?

    Przelew przyszedł z: "51114019770000598071001001" - może reguła jest taka,
    że jak Bank Pocztowy robi internala w innym banku, to podaje taki opis jako
    nadawcę, zaś jak robi przelew przez Elixir (np. może tak do ING to idzie),
    to idą normalnie same dane osobowe?

    --
    Wysłane z pola.

  • 15. Data: 2016-09-10 14:40:46
    Temat: Re: Rachunek na kr?tko
    Od: Marek <f...@f...com>

    A kto taki absurd wymaga?

    --
    Marek

  • 16. Data: 2016-09-10 14:42:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 08 Sep 2016 08:09:11 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:
    > Poczta właśnie w ten sposób przesyła przelew że nadawcą przelewu
    > jesteś Ty. Tylko niech poprawnie przepiszą Twoje dane z druczka.

    jesteś pewien? rok temu robiłem wplate na swoje konto i nadawca był
    odzial banku pocztowego. dane nadawcy były w opisie.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2016-09-10 14:52:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-10 o 14:40, Marek pisze:

    > A kto taki absurd wymaga?

    Mnóstwo, np.
    https://www.bik.pl/zakladanie-konta-skan-dowodu

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2016-09-11 14:32:04
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 160712 to data zlecenia w UP.
    > 2) W szczegółach operacji "Nazwa banku: BPSA Centrum Rachunków

    Dzięki za informacje.
    Niestety tytuł też musi być konkretny i niezmieniony. Pewnie "księguje"
    automat.
    O ile pamiętam kiedyś w tytule przychodziły mi np. "Wpłata w " tu nazwa
    i adres punktu poczty. Ale to już trochę czasu minęło.

    Arek

    PS. Podobno nawet wsparcie partii politycznej musi być przelewem
    z własnego konta. Na szczęście darowizna na OPP już nie.

  • 19. Data: 2016-09-12 08:24:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 10 Sep 2016 14:52:40 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Mnóstwo, np.
    > https://www.bik.pl/zakladanie-konta-skan-dowodu

    Nie pytam o skan ale o wymagalność przelewu z danymi nadawcy.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2016-09-12 08:49:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-12 o 08:24, Marek pisze:

    > Nie pytam o skan ale o wymagalność przelewu z danymi nadawcy.

    Czytaj to, co jest w linku, a nie tylko to, co jest w adresie, to nie
    będziesz pisał głupich postów ;)

    --
    Liwiusz