  • Data: 2016-09-08 00:58:29
    Temat: Rachunek na krótko
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Lenistwo... ale potrzebuję:
    Wejść do oddziału (fizycznego),
    założyć rachunek,
    wpłacić pieniądze (niedużo),
    przelać je (może być za kilka złotych),
    zamknąć rachunek i nie zapłacić "kary" za krótkie używanie,
    najchętniej za używanie w ogóle.
    Mogę parę dni poczekać na ew. zwrotkę.

    Wpłata na poczcie nie może być.
    Coraz więcej baranów chce przelewu z konta którego jest
    się "posiadaczem", pomimo tego, że w tytule są wymagane
    przez odbiorcę dane jednoznacznie identyfikujące za co
    i od kogo.

    W którym banku można to zrobić w miarę bezboleśnie?
    Nie chcę w Pekao SA, Aliorze, BZ WBK, Millenium, Idei.

    A propos - czy nie korzystaliście kiedyś z tzw. rach.
    technicznych? Często zamykając rachunki "zwykłe" zapomina
    się, albo można nawet nie wiedzieć, że taki posiadamy
    i on zostaje.

    Arek