    From: "lestat" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Rachunek bankowy i kredyt hipoteczny
    Date: Tue, 19 Feb 2008 18:51:10 +0100

    Witam,

    Podpisałem umowe z Polbankiem na kredyt hipoteczny. Zdziwiło mnie, ze
    musiałem jeszcze założyć konto w tym banku (bezpłatne), aby móc wziąć
    kredyt, bo jak oni mi powiedzieli, w taki sposób mogą automatycznie pobierac
    raty za kredyt, czyli obsługiwac konto swojego banku. Niby jest to logiczne,
    ale czy nie ma innej drogi, np stałe zlecenie, żeby spłacać raty? Fakt,
    kredyt jest we frankach, wiec raty bedą różne, ale może jest jakas inna
    metoda na sposób spłaty kretytu hipotecznego? Czy wszystkie banki wymagają
    zakładania kont osobistych w celach spłaty kredytu hipotecznego i czy te
    konta sa płatne?