  • 1. Data: 2003-07-04 10:07:43
    Temat: [RP - Moje Pieniadze] Dwa artykuly...
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Ponizej dwa linki do artykulow o "urlopie z kartami
    platniczymi w portwelu" :-)
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03070
    3/pieniadze_a_2.html
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03070
    3/pieniadze_a_3.html

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2003-07-04 10:15:21
    Temat: Re: [RP - Moje Pieniadze] Dwa artykuly...
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    > Witam!
    >
    > Ponizej dwa linki do artykulow o "urlopie z kartami
    > platniczymi w portwelu" :-)

    Jeden z nich napisal slynny "znawca" tematu Paweł Blajer :)
    Ale przynajmniej nie popelnil takiego bledu jak GW (ze wszystkie Visy przez
    USD).
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-07-04 10:36:38
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam!
    >
    > Ponizej dwa linki do artykulow o "urlopie z kartami
    > platniczymi w portwelu" :-)

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03070
    3/pieniadze_a_2.html

    "Wtedy bank, który wydał nam kartę, przelicza kwotę transakcji na złote
    po swoim kursie sprzedaży obowiązującym w dniu rozliczenia." -
    uproszczenie.
    "Generalnie przy transakcjach bezgotówkowych przeprowadzanych debetowymi
    kartami elektronicznymi (Maestro, Visa Electron) i kartami kredytowymi
    nie ma opłat." - pomieszanie terminologii.
    "W restauracji otrzymamy do podpisu pokwitowanie, na którym jest miejsce
    na wpisanie napiwku. Zawsze trzeba tam wpisać zero lub rubrykę wyraźnie
    przekreślić." - a jeśli ktoś chce dać napiwek? ;)
    No i informacja o bezpłatnym Fortisie jest ciut nieścisła...

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03070
    3/pieniadze_a_3.html

    Tu już lepiej...

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-07-04 10:56:47
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message
    > "W restauracji otrzymamy do podpisu pokwitowanie, na którym jest miejsce
    > na wpisanie napiwku. Zawsze trzeba tam wpisać zero lub rubrykę wyraźnie
    > przekreślić." - a jeśli ktoś chce dać napiwek? ;)

    Bylo juz cos na grupie, ze jednak lepiej (takze dla kelnera/ki) dac w
    gotowce.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak