  • 1. Data: 2002-07-05 16:39:37
    Temat: Kolodka nowym ministrem
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A co ciekawe nie bedzie w rzadzie juz Piwnik (Miller ja odwolal) i
    Celinskiego.

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-05 17:04:57
    Temat: Re: Kolodka nowym ministrem
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@a...com (AMRA) wrote in <ag4i4m$pvm$1@news.onet.pl>:

    >A co ciekawe nie bedzie w rzadzie juz Piwnik (Miller ja odwolal) i
    >Celinskiego.

    Kolodka ? Chyba Kolodko ?!

    W.

  • 3. Data: 2002-07-05 17:06:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Kolodka ? Chyba Kolodko ?!

    Tak, tak Kolodko, moj blad

  • 4. Data: 2002-07-05 17:50:44
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ag4jmm$sio$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:

    > Tak, tak Kolodko, moj blad

    Kurde coraz bardziej Polska przypomina sytuacje Argentynska! :(
    Wyplacac wszystkie pieniadze z banku? Kupowac walute obca?
    Jesli nastapi dewaluacja zlotego to naprawde kiepsko bedzie uff :(

  • 5. Data: 2002-07-05 21:02:05
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    > A co ciekawe nie bedzie w rzadzie juz Piwnik (Miller ja odwolal) i
    > Celinskiego.

    A co to zmienia?
    Zamiast 20% podatku od odsetek bedzie 30?
    Albo opodatkują zwrot kasy z autocasco (ostatni pomysl MF)

  • 6. Data: 2002-07-06 07:16:40
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Będzie , będzie Argentyna w Polsce...
    Zobaczycie...

    Najlepiej kupic jakis towar, mieszkanie...
    ale tylko nie na kredyt....

    Kiepskie to życie w Polsce....

    Ide na mocnego fulla

    Idziesz Waldus?

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnaibn45.qsu.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

  • 7. Data: 2002-07-06 07:19:16
    Od: "Jurek" <j...@a...net>

    Dobrze że są jeszcze polskie komedie...

    Zawsze można sobie powiedziec: "Trudno, co robić" (MIŚ)

  • 8. Data: 2002-07-06 10:55:51
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On 5 Jul 2002 19:04:57 +0200, u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

> [...]

    Kiedyś słyszałem jak mówił coś "o prawdziwym mężczyźnie" :-))

    BAH
    PS.
    jest to też dobry przykład na "tanie państwo" :-(((

  • 9. Data: 2002-07-06 12:26:15
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Fri, 5 Jul 2002 23:02:05 +0200, "Piotr W."

    >A co to zmienia?
    >Zamiast 20% podatku od odsetek bedzie 30?
    >Albo opodatkują zwrot kasy z autocasco (ostatni pomysl MF)

    I wtedy policja przestanie scigac zlodziei samochodow, bo im wiecej
    ukradzionych samochodow, tym wiecej odszkodowan i tym wiecej kasy
    trafi do budzetu. A z budzetu wlasnie forse dostaje policja. Wiec nie
    moga byc za skuteczni, bo im kasy nie starczy do pierwszego.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl