  • 1. Data: 2002-07-05 15:05:43
    Temat: Inteligo rysuneczek ze strony glownej
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.inteligo.pl/index/index.php?intro=2

    (kobiecina gadajaca przez telefon)

    https://www.sdm.ch/ehotel/?language=de

    W aktualnosciach :)) Ten sam :)

    BTW A moze ktos latem jechal na snowboarda na lodowiec i podzieliby sie
    spostrzezeniami gdzie jechac itp??? :) (samochodem)

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-05 16:00:17
    Temat: Re: Inteligo rysuneczek ze strony glownej
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    AMRA napisal:
    > http://www.inteligo.pl/index/index.php?intro=2
    > (kobiecina gadajaca przez telefon) i
    > https://www.sdm.ch/ehotel/?language=de
    > W aktualnosciach :)) Ten sam :)

    Musi byc, ta Pani czesto zmienia miejsce pracy:
    http://www.inghalifax.com/images/homepage.jpg ;)

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 3. Data: 2002-07-05 16:49:34
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > http://www.inteligo.pl/index/index.php?intro=2
    >
    > (kobiecina gadajaca przez telefon)

    > https://www.sdm.ch/ehotel/?language=de
    >
    > W aktualnosciach :)) Ten sam :)

    Ja ją ostatnio po mieście widziałem (plakaty). Obejrzałem się, ale plakat
    nie był Inteligo, tylko szkoły zarządzania i biznesu ;-).

  • 4. Data: 2002-07-05 22:14:15
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > BTW A moze ktos latem jechal na snowboarda na lodowiec i podzieliby sie
    > spostrzezeniami gdzie jechac itp??? :) (samochodem)

> [...]

    na narty.onet.pl trzy miesiace temu byl czyjs opis i bylo w nim o ile pamietam
    ze na hintertuxie w czerwcu mozna bylo jezdzic ale dawalo sie od 3250 do
    tuxerfernerhouse (2660) i tylko do poludnia bo potem juz kaszka taka ze slabo
    bylo. Zreszta na kamerkach widac ze nizej juz jest trawka :)
    Ja poki co latem wole plaze :)

    pzdr
    Verlender