  • 1. Data: 2003-11-13 09:18:50
    Temat: RE: Kredytowa VE w Multi :(
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > Witajcie,
    > mam uzasadnione podejrzenia, ze Multi zamienilo moja VC w VE
    > :(. Tak sie sklada, ze dosc czesto robie zakupy Carrefour'ze.
    > Zauwazylem, ze od jakiegos czasu niepokojaco wzrosla ilosc
    > transakcji autoryzowanych. Przez ostatnie kilka tygodni kazda
    > transakcja byla autoryzowana, dzis zaplacilem karta Citi i...
    > przeszlo bez autoryzacji.

    Ale przeciez bank nie ma chyba mozliwosci ustalenia sobie, ze jego karta
    classic
    ma być zawsze auytoryzowana. POSy musialyby trzymac baze BINow kart dla
    ktorych ma sie zachowywac
    inaczej niz standardowo okreslono dla danego typu karty a to raczej nie
    jest mozliwe.

    Wojtek Frabiński

    --
    Zaloz prywatne forum: