  • 1. Data: 2003-11-13 07:54:19
    Temat: 50 tyś w co ...
    Od: "Krzysiek" <k...@p...pl>

    Znajomy (brak dostępu do internetu) podpytywał mnie w co by zainwestować 50
    tyś zł.
    Myślę że najlepij wypowiedzieli by się fachowcy.
    Stąd ten post na grupie.
    Będę wdzięczny za pomoc.
    Lokata, obligacje, działka na mazurach, ....

  • 2. Data: 2003-11-13 08:48:45
    Temat: Re: 50 tyś w co ...
    Od: "jpi" <p...@w...to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Znajomy (brak dostępu do internetu) podpytywał mnie w co by zainwestować
    [ciach]
    W siebie.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-11-13 11:40:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Znajomy (brak dostępu do internetu) podpytywał mnie w co by zainwestować
    50
    > tyś zł.

    W termos.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-13 13:46:18
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Znajomy (brak dostępu do internetu) podpytywał mnie w co by zainwestować
    50
    > tyś zł.

    Może coś takiego: ?

  • 5. Data: 2003-11-13 13:53:04
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > Stąd ten post na grupie.
    > Będę wdzięczny za pomoc.
    > Lokata, obligacje, działka na mazurach, ....

    wegiel i worki z piaskiem

    PiotR

  • 6. Data: 2003-11-14 15:01:02
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Stąd ten post na grupie.
    > Będę wdzięczny za pomoc.
    > Lokata, obligacje, działka na mazurach, ....

    ziemia

  • 7. Data: 2003-12-05 07:08:40
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Thu, 13 Nov 2003, Krzysiek wrote:

    > Znajomy (brak dostępu do internetu) podpytywał mnie w co by zainwestować 50
    > tyś zł.

    W dostep do Internetu.

    M.

  • 8. Data: 2003-12-05 12:19:32
    Od: "Tom Not" <w...@N...gazeta.pl>

    > Znajomy (brak dostępu do internetu) podpytywał mnie w co by zainwestować 50
    > tyś zł.
    Rozumiem, że sam masz taki dylemat, ale tak łatwij zapytać.

    > Stąd ten post na grupie.
    > Będę wdzięczny za pomoc.
    > Lokata, obligacje, działka na mazurach, ....

    Niestety sporo buractwa i przemądrzałych osób na grupie. Zero fachowości i
    kompetencji.
    Ja w chwili obecnej sam spoglądam na:
    1) Euro
    2) Fundusze (pośrednio związane z Euro)
    3) Ziemia rolna w okolicy miasta lub miasteczka (ale to inwestycja na
    kilkanascie lat)
    4) Bezpiecznie to obligacje 2 i 5 letnie orpocentowanie 6 i 6,5 % (to
    niewiele, ale zawsze)
    5) Fundusze akcyjne (ale tu trzeba mieć mocne serce)

    Tomasz

  • 9. Data: 2003-12-05 21:08:54
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > niewiele, ale zawsze)
    > 5) Fundusze akcyjne (ale tu trzeba mieć mocne serce)

    Dokładnie Tomaszu myśle o tym samym może w innej kolejności a 250 mln EUR jakie
    przemanglują przez rynek pozwoli w grudniu kupić euro nieco taniej, choć
    zatsanwiam sie czy 30 % nie wsadzić w usd bo zawsze moze byc zjebka na EUR/USD.
    Nie jestem graczem i te pieniadze nie bedą mi potrzebne za m-c ani za rok

  • 10. Data: 2003-12-05 21:36:02
    Od: "Leszek Miller" <c...@N...gazeta.pl>

    Krzysiek <k...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Stąd ten post na grupie.
    > Będę wdzięczny za pomoc.
    > Lokata, obligacje, działka na mazurach, ....

    platyna, zloto.