  • 1. Data: 2003-11-13 07:27:03
    Temat: Ubezpieczenie kart w Mbank-u
    Od: "Paweł Ratajczyk" <s...@w...pl>

    Czy w Mbanku -po kradzieży karty płatniczej wraz z PINem i podjęciu środków
    pieniężnych z bankomatu przez złodzieja -ubezpieczyciel zwraca za to
    pieniążki czy nie?
    Czytałem wyciąg z warunków niuprawnoinego użycia karty ale nadal nie wiem
    jak jest
    http://www.mbank.com.pl/images/pdf/wyciag_z_nowe_owu
    _nieuprawnionego_uzycia_
    kart_platniczych.pdf

  • 2. Data: 2003-11-13 08:25:35
    Temat: Re: Ubezpieczenie kart w Mbank-u
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Zwraca, jeśli kradzież nastąpi w godzinę po wyjęciu pieniędzy (po staremu)
    lub po 2 godz. (po nowemu). Nowe warunki są korzystniejsze i dotyczą kart
    wydanych po 01.10. Opłaca się wcześniej wyrobić nową kartę, nieczekając na
    wygaśnięcie terminu ważności.

  • 3. Data: 2003-11-13 19:56:02
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    W wiadomości news:bovf8p$t38$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Paweł Nyczaj napisał:

> [...]
    > dotyczą kart wydanych po 01.10. Opłaca się wcześniej wyrobić nową
    > kartę, nieczekając na wygaśnięcie terminu ważności.

    Trzeba mieć na uwadze, że przy składaniu zamówienia na nową, deaktywują
    starą kartę. A na otrzymanie nowej karty czekałem 11 dni :(

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 4. Data: 2003-11-13 20:30:09
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zwraca, jeśli kradzież nastąpi w godzinę po wyjęciu pieniędzy (po staremu)
    > lub po 2 godz. (po nowemu).

    > Użytkownik "Paweł Ratajczyk" <s...@w...pl> napisał
    > środków

    Czyś, Pawle N., przeczytał uważnie pytanie? ;-)

  • 5. Data: 2003-11-13 22:28:30
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Paweł Ratajczyk <s...@w...pl> napisał(a):

    > Czy w Mbanku -po kradzieży karty płatniczej wraz z PINem i podjęciu środków
    > pieniężnych z bankomatu przez złodzieja -ubezpieczyciel zwraca za to
    > pieniążki czy nie?

    IMO nie. Nie strzegłes nalezycie PINu (potencjalnie).

    Art.16 Ust. o EIP:
    "1. Posiadacz jest obowiązany do:
    1) przechowywania karty płatniczej i ochrony kodu identyfikacyjnego, z
    zachowaniem należytej staranności
    2) nieprzechowywania karty płatniczej razem z kodem identyfikacyjnym,

    A więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/arty.php?id=11

  • 6. Data: 2003-11-15 17:50:08
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:bovbr5$f9m$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Paweł Ratajczyk z adresu <s...@w...pl> napisał(a):

    > Czy w Mbanku -po kradzieży karty płatniczej wraz z PINem i podjęciu

    Nie da się ukraść karty wraz PINem. PIN nosi się zapisany we własnych
    prywatnych neuronach :-)
    Chyba, że użytkownik nie przestrzega podstawowych zasad bezpieczeństwa i
    zapisuje go na innym nośniku.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*