  • 1. Data: 2003-11-13 06:55:45
    Temat: Specjalność na studiach licencjackich
    Od: "Andy" <a...@p...onet.pl>

    Jaką z poniższych specjalności szanowne grono radziłoby mi wybrać? Co waszym
    zdaniem umożliwi w przyszłości znalezienie pracy? Mam już swój pogląd, ale
    chciałbym poznać obiektywne zdanie innych.

    Bankowość
    Doradztwo Finansowe
    Europeistyka- FiB UE
    Europrojekty - Fundusze UE - nowość
    Finanse i Administracja Samorządowa
    Finanse i Organizacja w Sporcie i Rekreacji - nowość!
    Finanse i Handel Międzynarodowy
    Gospodarka Nieruchomościami
    Informatyka w Finansach
    Język Angielski w Biznesie
    Finanse i Zarządzanie w Ochronie Środowiska
    Podatki
    Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw
    Turystyka Organizacja i Finanse

  • 2. Data: 2003-11-13 08:34:21
    Temat: Re: Specjalność na studiach licencjackich
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    ale
    > chciałbym poznać obiektywne zdanie innych.

    Myślę, że specjalność ma znikome znaczenie. Istotny jest kierunek i
    uczelnia.

  • 3. Data: 2003-11-13 16:03:08
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    Moim skromnym zdaniem kolejnosc waznosci jest nastepujaca:
    1. praktyka
    2. uczelnia
    6. kierunek studiow (oczywiscie z pominieciem czegos tak przedziwnego jak
    angielski w biznesie, angielski masz znac) - mnie wygladaja na "powazne":
    bankowosc, finanse i handel miedzynarodowy, gospodarka nieruchomosciami,
    rachunkowosc i finanse

    pzdr,