  • 1. Data: 2003-05-26 20:10:55
    Temat: Pytanie w sprawie eKonta?
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie jesli ktos chce przelac pieniadze na moje konto to jakie dane
    musze mu podac?
    Nazwe Banku? Czyli:
    MBank
    eKonto
    i 26 cyfrowy numer?
    Czy taka jest procedura?

  • 2. Data: 2003-05-26 20:11:31
    Temat: Re: Pytanie w sprawie eKonta?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Quazi Fazi wrote:
    > Witam
    > Mam pytanie jesli ktos chce przelac pieniadze na moje konto to jakie
    > dane musze mu podac?
    > Nazwe Banku? Czyli:
    > MBank
    > eKonto
    > i 26 cyfrowy numer?
    > Czy taka jest procedura?

    Wystarczy numer.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-26 20:29:01
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Quazi Fazi wrote:
> [...]

    Powtarzam :-) Wystarczy numer rachunku.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-05-26 20:29:57
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

  • 5. Data: 2003-05-26 20:38:44
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Użytkownik "Quazi Fazi" <Q...@w...pl> napisał w wiadomości

    >a nie trzeba podawac nazwy banku np mBank i np eKonto

    Jakbys sie bardzo uparl albo jakas instytucja tego wymaga to nazwa
    baku to: BRE BANK S.A. WBE/Lodz
    Taka masz nazwe podana w umowie.
    Przeczytaj ja sobie.

    A czy to jest eKonto czy eMax czy izzy to juz nikomu nie mowisz.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2003-05-26 20:43:26
    Od: "Krzysztof MSN" <k...@m...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    Powtarzam :-) Wystarczy numer rachunku.

    Do wszystkich krajowycj jak wyżej natomiast jeśli wpłata ma być z za granicy
    to oczywiście + nazwa banku i ew swift.
    Pozdr

  • 7. Data: 2003-05-26 21:05:47
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Quazi Fazi" <Q...@w...pl> napisał w wiadomości

    Mozesz jeszcze podac nazwe wlasciciela rachunku (imie i nazwisko). Powtarzam
    mozesz.

    BTW jak odpowiadasz na czyjs mail to nie pisz za znaczkiem > bo nie wiadomo
    gdzie jest twoj tekst.

    Michal M

  • 8. Data: 2003-05-26 21:33:58
    Od: "Quazi Fazi" <Q...@w...pl>

    > Mozesz jeszcze podac nazwe wlasciciela rachunku (imie i nazwisko).
    Powtarzam
    > mozesz.

    Dzieki za wyjasnienia

  • 9. Data: 2003-05-27 08:49:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 26 May 2003 23:05:47 +0200, "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>
    wrote:

    >Mozesz jeszcze podac nazwe wlasciciela rachunku (imie i nazwisko). Powtarzam
    >mozesz.

    Raczej musi. Do dotkonania przelewu niezbedny jest nr rachunku i dane
    odbiorcy. Inna sprawa czy te dane bank sprawdzi przy ksiegowaniu ;-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730