    From: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Pytanie o fundusz inwestycyjno-kapitalowy
    Date: Sat, 13 Jul 2002 12:15:22 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@ph16.szczecin.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > Witam wszystkich.
    >
    > Prosze o jakiekolwiek informacje o Miedzynarowodwynm Funduszu
    Inwestycyjno -
    > Kapitalowym ze Szczecina. Czy ktos mial cos wspolnego z ta firma?
    > Firma ta oferuje niezwykle korzystne kredyty. Jaka jest wiarygodnosci? Czy
    ktos
    > mial doczynienia z tym (lub podobnym w dzialaniu) funduszu? Oferuja dla
    > przykladu : kredyt 50 tys na oprocentowanie 3.1% w PLN (!!!) - rata ok.
    325 zl.
    > Gdzie tu jest kruczek i na co zwrocic uwage?

    No popatrz. Sam jestem ze Szczecina a do tej pory nie obilo mi sie o uszy.
    Powiadasz - Miedzynarowodwynm Funduszu Inwestycyjno - Kapitalowym ;-) Brzmi
    ladnie hehe

    Cena rynkowa pieniadza na wolnym rynku to okolo 8-9%. Po tyle moga kupic
    pieniadz na rynku (taniej mozna zebrac w postaci depozytow od ludnosci, ale
    nie sadze, by czyms takim sie zajmowali). Jesli wiec udzielaja kredytow
    (sprzedaja pieniadz) po 3,1% jak sam wowisz, to sa dwie mozliwosci:

    1. Dokladaja do interesu sprzedajac taniej niz kupowali - czyli szybko
    zbankrutuja
    2. Sa zwyklymi oszustami

    Jak sam widzisz sprawa jest zbyt ryzykowna, by wchodzic w taki interes. No
    chyba, ze chcesz potem miec problemy z "szyitami" , ktorzy przyjda do domu
    po zwrot kasy z wysokimi - znacznie wyzszymi niz te 3,1% odsetkami.
    Ja bym w kazdym razie od takiej firmy pieniedzy nie pozyczal.... a tym
    bardziej nie wplacalbym im zadnej zaliczki .... bo kasa stracona. Uwazaj!

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski, Analityk Bankier.pl
    OFE, TFI, waluty i takie tam inne...www.bankier.pl