  • 1. Data: 2005-09-16 23:04:44
    Temat: Pytanie o KK Srebrna Visa Regata Pekao SA
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Witam!

    Czy ktoś posiada kartę kredytową Srebrna Visa
    Regata Banku Pekao SA i mógłby się podzielić
    wrażeniami?

    Wszystko ok, czy sa jakieś haczyki? Przeczucie mi
    mówi, że coś musi być nie tak, w końcu to Pekao
    SA...

    Po rozmowie z pracownikiem banku zapaliła mi się
    czerwona lampka. Pracownica nie potrafiła
    powiedzieć, czy jest podgląd przez internet.
    Ciągle się myliła w kwotach opłaty i
    oprocentowania. Na ulotkach inaczej, ona mówiła
    inaczej, na stronach banku jeszcze inaczej. Już
    się w tym gubię...

    Krzysztof